mandag, juli 28

Slått ut av varmen.

I skrivende stund er Siljes store nederlag i ferd med å bli offisielt. Varmen har tatt knekken på en stakkars 20- åring, så jeg legger herved inn årene. Saken jeg snakker om er "dagens venn"- bloggene. Det er så mange fantastiske personer jeg gjerne skulle skrevet om, men jeg orker simpelthen ikke. Mitt ordforråd er ikke stort nok til å beskrive alle de fantastiske menneskene uten at jeg gjentar meg selv opp, ned og i mente. Dessuten er det for fint vær ute til at jeg gidder sitte på dagen og skrive, og om kvelden er jeg for trett. MEN fortvil ikke, jeg vil selvsagt finne litt tid til å skrive et par uinteressante innlegg til tross for dette, de blir bare ikke like meningsfylte. Til alle som føler seg glemt eller noe, jeg har ikke glemt dere! Tro meg, dere har en helt spesiell plass i mitt hjerte, på en helt unik måte, nettopp fordi dere er akkurat slik dere er!

Ha en fantastisk sommer!

(og om du ønsker å høre hvorfor jeg synes du er så bra, så sier jeg det gjerne til deg! beskjedenhet finnes ikke i mitt vokabular, så bare spør rett ut:)

Ingen kommentarer: