fredag, juli 11

DAGENS SAVNEDE VENN

I natt fikk jeg en melding som gjorde at jeg virkelig kjente på savnet av dagens venn. Denne personen betyr utrolig mye for meg, hun er en fantastisk jente med et fantastisk smil og en enorm omtanke for menneskene rundt seg. Jeg ble først kjent med denne jenta på Ansgar i løpet av det siste året, men vi lærte raskt å sette pris på hverandre - når vi først ble kjent. Dagens venn er:

Torunn Røiseland
Torunn er en jente med et fantastisk humør. Om ikke smilet hennes muntrer deg opp, så gjør ingenting det. Denne jenta vet nemlig å spre glede, med smil, latter og hyggelige kommentarer. Det gikk en stund før jeg ble obs på den fantastiske krik- jenta. Siden vi gikk i ulike klasser, hun bodde på 3-er og vi var veldig mange bibelskoleelever, så var ikke det så rart. Likevel skulle jeg ønske vi fikk utnyttet året til å bli enda bedre kjent. At vi hadde noen felles bekjente, har imidlertid hjulpet på.
Jeg vet med sikkerhet at jeg ikke er den eneste som setter pris på denne jenta. Hvem kan vel ikke sette pris på et så herlig vesen? Torunn er med på alt, hun stiller alltid opp og lytter gjerne. Det som også er veldig greitt med Torunn, er at hun er en åpen sjel. Hvis du spør hvordan hun har det, svarer hun ærlig, i steden for å ta den vanlige "bra, og du?". I tillegg har hun et våkent blikk. Hun oppdager raskt om de rundt henne har det bra, og er der med en gang. Man kan alltid være ærlig med Torunn, noe jeg synes er veldig greitt. Hun tar alt i beste mening, og gidder ikke tolke det du sier til at det kanskje muligens kunne vært ment i negativ retning.
Om du ikke allerede kjenner denne jenta, så benytt sjansen hvis du får den. Å investere litt tid på å bli kjent med Torunn er nemlig vel verdt det. Da har du en trofast venn for livet. Dette er en venn som bryr seg, som ser deg og som ønsker deg det aller beste. Hun vet hva det vil si å ta vare på venner og utnytter ethvert øyeblikk til å minne deg på hvor bra hun synes du er. Takk for at du er en så fantastisk, sann og oppmuntrende person, Torunn! Jeg savner deg virkelig!


Ingen kommentarer: