torsdag, juli 24

Et par dagers treningskick

Det siste året har vært tidenes slappeste år for meg på treningsfronten. Jeg har stort sett ikke fått noe trening i det hele tatt (litt kanskje, men ikke mye). Derfor har de to siste dagene vært svært annerledes fra sånn jeg har vært vant til. Selv om jeg nå er veldig sliten, har det vært supergøy!





Gårdsdagen begynte med at jeg skulle på jobb, men siden jeg hadde så god tid, bestemte jeg meg for å gå på rulleskøyter. Med bil tar turen 12 minutter, så jeg var fornøyd når jeg bare brukte 24. Men så var jeg da også ganske sliten når jeg kom frem. Til tross for dette var det vel verdt turen. Dessverre falt jeg ikke for noen på veien da.





I dag stod jeg opp kl. 08.30 for å reise å surfe. Odd, broren min var allerede reist, så jeg, mor, Elise (søstera mi) og Simon (typen til Elise) dro til Borestranda i titida. Klokka 11.00 kom også utleieren, så vi fikk begynne å surfe. Jeg kan ikke akkurat si at etter en dag på stranda med brettet, så er jeg blitt superflink, men det er uansett utrolig gøy! Surfing er en undervurdert sport, synes jeg. Ikke bare er det gøy, men det er også god trening! Særlig når du skal bære brettet (som forøvrig var et av de tyngre) tilbake til utleiebilen.





Jeg så meg også fortjent til en liten pause i surfinga i dag. Først og fremst resulterte det i at jeg sovna, men resultatet jeg så senere var noe mer uventet. Hele baksiden av føttene var nemlig ildrøde! Hvordan det ligger an med ryggen min, har jeg enda ikke sjekket, men jeg tror ikke den er like ille. Siden jeg skulle ha våtdrakt på hele dagen, tenkte jeg nemlig ikke på å smøre meg med solkrem. Når vi kom tilbake til bilen, så jeg likevel at litt solkrem hadde vært smart. Så nå, etter åtte timer på stranda, er resultatet slitne muskler, blondere hår, røde legger og svidd ansikt, samt en del blåmerker (tror jeg). For en fantastisk dag!






Ok, lite tydelig, men jeg har faktisk blitt ganske blond,
og ansiktet mitt er temmelig rødt.

Ingen kommentarer: