lørdag, juli 12

AAAAAAAAASSSBJØØØØØØØØØØØØØØRRRNNN!!!!

Som de fleste sikkert skjønte av overskrifta; dagens venn er:

Asbjørn Thorsen

Når vi var ferdige på bibelskolen i år og Asbjørn plutselig bestemte seg for å dra, hendte det noe litt rart. For første gang oppfattet jeg nemlig at året var slutt, og folket plutselig kom til å dra - og at Asbjørn ble den første. Da oppdaget jeg hvor utrolig glad jeg faktisk er i disse menneskene jeg har hengt med det siste året. Dermed ble det så ufattelig trist at Asbjørn skulle reise! Asbjørn er nemlig en helt fantastisk fyr! Han er som en ekstra storebror som du alltid kan komme til.

Jeg savner å kunne banke på døra til Asbjørn, bare for å si hei, for å smile eller for å rope "AAAAAASSSSBJØØØØØRRRNNN!". Det er tross alt slikt en kan gjøre med brødre. En kan dukke opp uanmeldt og de tar imot deg, kanskje når en kommer, ligger de og sover, eller kanskje de har besøk, eller kanskje du faktisk er den som kommer i bare natteklærne. Uansett hva som er tilfellet, er en alltid velkommen hos Asbjørn.

Asbjørn er diggbar. Sinnsykt diggbar. Han er så utrolig avslappet, så rolig og så ekte. Når en kommer til Asbjørn, kan en slappe av og bare være seg selv. Asbjørn synes ikke det er rart om du kommer til ham bare for å henge, for å høre på musikk eller se en film - alt er ok for Asbjørn. I tillegg er Asbjørn med på alt. Han kan være med på de rareste, sykeste påfunn, og han kan være med på noe så lite fantasifullt som å se tv. Men det er greitt, for når en gjør noe med Asbjørn, er ingenting kjedelig.

Jeg digger deg, Asbjørn, og jeg er utrolig glad i deg. Du er en fantastisk person med en flott personlighet. Du er tryggheten selv og en god venn som alltid er klar for å lytte, snakke, le eller gi en klem. Du lyser opp hverdagen, og det merkes når du er borte. Ta vare på deg selv, for denne verden gjør det dessverre ikke for deg! Og forresten, hadde jeg hatt en topp-10-liste over beste klemmer, hadde du vært på den! Jeg savner deg, og gleder med til vi treffes igjen (derfor er jeg glad for at du låner noe av meg, slik at jeg vet vi treffes igjen! Genialt, ikke sant?). Du er super, AAAAAASSSBJØØØRRRNNN!!!!

Ingen kommentarer: