onsdag, juli 23

Mine tanker i dag..

Guds veier er uransakelige... Gud, gi oss et under! Eller hjelp oss til å se hvordan dette kan være til det gode! Og kom med din styrke, for det trengs virkelig nå!

For noen fantastiske venner jeg har! Gud velsigne disse!

Oups, pass på hvilken person du snakker til på MSN, det finnes flere med det samme navnet...

Oi, deg var det lenge siden jeg hadde pratet med! Så gøy!

Telttur? Ja, hvorfor ikke? Kanskje det?

May-Linn ringer! Jeg skulle jo akkurat til å ringe henne! KULT!

Hva er oddsen for at begge kjøper safarikjeks?

Jeg savner sist uke, alle de herlige, fantastiske menneskene jeg traff da!

Hvordan er det mulig at det samme drittgreiene stadig dukker opp?

Er det mulig å like joikakaker? Bare lukta gjør meg kvalm...

Saken er som baken - den kan ses fra flere sider...

Haha, så morsomt: "Jeg falt for en gutt i dag. Siden jeg gikk på rulleskøyter, gjorde det ganske vondt, men det gikk bra." Nei, jeg gidder ikke teste det ut bare for å kunne skrive om det på bloggen...

Den filmen var i grunnen ganske bra. Hvorfor har jeg ikke sett den før? Jeg har jo ikke en gang hørt om den! Jaja.

Egentlig så kan jeg være ganske så barnslig til tider. Men det er jo litt gøy også, når jeg plutselig oppdager det liksom. Haha.

Jeg er visst litt rar.

Jeg gleder meg til Ansgar!!!!!

Nå må jeg sove! Ja, det må jeg faktisk.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du e sød Silje!!

Anonym sa...

haha, jeg syns det sto: "du e død silje!!"

men det er det bra du ikke er! :)

Anonym sa...

Eg skjønar ikkje detta innlegger. Forklar!

Silje og Dan sa...

hehe:)
KE: ligeså!
M: ja, ikkje sant?:p
L: eeh.. egentlig var det bare et spontant innlegg om en del rare tankar eg hadde i dag.. ingenting å forstå egentlig. men du kan enten le eller rista på hode å tenka at eg er rar, det er greitt..=)