tirsdag, juli 8

DAGENS VENN (igjen!)

Dagens venn er en person som jeg så altfor sent ble kjent med. Det nærmet seg nemlig slutten av året når jeg ble kjent med denne personen. Heldigvis oppdaget jeg da veldig raskt at denne gutten var en superfantastisk gutt som det var vel verdt å investere litt tid for å bli kjent med. Dette viste seg å være vanskeligere enn først antatt, da denne karen er av den litt sjenerte typen som gjerne holder seg på rommet sitt, men etter noen små misforståelser, gikk det vel egentlig greitt. Vi er i hvert fall gode venner i dag - og jeg digger det! Dagens venn er:

Stian Lauvås
Stian er en fascinerende fyr. Han er superkul, nettopp fordi han er akkurat slik han er. Denne gutten vet hva han mener, liker å diskutere og liker at andre har meninger også. Ikke bli fortvilet om han setter det du sier på prøve - han vil bare høre din mening. Stian er kanskje ikke gutten av mange ord, men ordene er velvalgte og kloke. Han har alltid et svar, selv om svarene av og til kan være frustrerende riktige. Jeg tror kun jeg har vunnet en eneste diskusjon, og den vant jeg vel bare under tvil.
Når det gjelder denne fyren, så vet du alltid hvor du har han. Han stiller alltid opp (i hvert fall hvis du dukker opp utenfor døra hans), og har alltid tid til å lytte. Stian er ærlig og han har ingen problemer med å fortelle hvordan han har det. Svarene du får hos Stian kommer fra hjertet og han spør gjerne selv også, dersom han lurer på noe. Likevel vil du finne ut at Stian tenker veldig mye, og det er mange spørsmål han lurer på som han ikke stiller. Men jeg vil våge å påstå at når tiden er inne, kommer også disse spørsmålene ut.
Jeg vil også gjerne legge til en kommentar om Stians status, selv om jeg er en smule nervøs for hans egen reaksjon (slapp av, Stian tar dette fint, og nå flirer han nok litt for seg selv). Stian er nemlig singel, jenter! Han er svigermors drøm, en storsjarmør (jepp, han spiller gitar (+++), er "tall, dark and handsome"), han lytter til hva du har å si og er en omtenksom type, med mye visdom! Hvorfor har han ikke blitt kapret før? Joda, det skal jeg si deg, han vil nemlig ikke ha hvem som helst (og det burde han ikke heller)!
Uansett, Stian er en venn jeg aldri ville vært foruten. Du betyr trolig mer for meg enn du noen gang kommer til å skjønne, Stian (eller kanskje du skjønner litt etter du intervjuet meg i søvne?). Jeg håper at du alltid kommer til å være en av mine beste venner, og at jeg også kan få være det for deg. Du er en helt vanvittig flott fyr, med mange gaver og talenter, og en utrolig bra personlighet! Jeg håper aldri du forandrer personligheten din, og slapp av, Stian, du finner den rette for deg - det tar bare litt tid (remember?)! Jeg er kjempeglad i deg, Stian! Takk for alt du er!

Ingen kommentarer: