mandag, juli 7

Ærede blogglesere

Heisann alle sammen! Da var jeg tilbake hos pcen min og klar for en ny blogg! Den siste uka har gått med til Skjærgårds- festivalen, med 5 timers stand- ståing per dag, massevis av konserter, solbading, fjellhopping, bading, venner, smil, latter og glede. Dessverre har jeg også klart å bli syk på et eller annet vis, men det tar jeg på sikt. Det er nemlig duket for dagens venn igjen, og da kommer all sykdom i skyggen!


Dagens venn er en person man ikke kan unngå å smile av. Dette mennesket sprer glede med sin latter, sitt smil, sin sprudlende personlighet, sine fantastiske matvaner (!) og sine glitrende øyne. Dagens venn er:

Kristine Nilsen

Kristine er en helt superskjønn jente. Hennes sjarmerende, søte vesen er nok til å lyse opp dagen for enhver. Hvem klarer vel være morgengretten i hennes nærvær? Det klarer i hvert fall ikke jeg! Kristine er en utrolig morsom jente som jeg har hatt mange morsomme stunder med. Vi har prata om utrolig mye rart, delt mange minner og historier og oppdaget at vi faktisk delte leilighet en hel uke for noen år siden. Jeg og Kristine har også noe helt spesielt til felles - kjærligheten til mat. Da snakker vi ikke hvilken som helst mat (ok, vi spiser hva som helst, men likevel), vi snakker om kylling, ris og en eller annen saus (og grønnsaker). I tillegg snakker vi om MYE mat, ikke barneporsjoner liksom. For en stund siden laget vi en stor gryte med ris og hadde kylling til. Det rare var at vi to ALENE spiste dette opp. Riktig nok var vi så mette at vi ikke orket reise oss på en god stund etterpå, men vi spiste det opp, uten å presse det i oss.

Sånn ellers så er Kristine en kjempesøt jente med et hjerte for andre. Jeg husker fortsatt da hun kom inn på rommet mitt etter Columbia- turen. "Åhh! Silje, kan jeg fortelle deg om turen vi hadde? Hjertet mitt strømmer over av kjærlighet til de menneskene vi traff, og jeg bare MÅ fortelle det til noen! Gidder du høre?" Kanskje ikke ordrett, men omtrent slik var det Kristine uttrykte seg. Denne jenta har virkelig et hjerte som brenner for andre. Hun trenger ikke kjenne menneskene for at hun skal få dem kjær, det holder å se dem eller høre om dem. Kristine, du er virkelig fantastisk! Du fortjener alt det beste, og jeg er sinnsykt takknemlig for vennskapet vårt! Du stiller alltid opp, bryr deg alltid, kommer alltid med ærlige, nydelige kommentarer og er generelt nydelig (på alle sett og vis!) Jeg gleder meg til vi (forhåpentligvis) begynner på dansekurs sammen til høsten! Jeg er så utrolig glad i deg at ord ikke strekker til - men jeg vet at du vet, så det går fint! Stor klem!

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅÅ så utrolig skjønn du er Silje!! Gjett om! Du skal få en megastor moseklem når jeg ser deg igjen!!
Enormt glad i deg, og vettu? Alt det du skrev (sånn utenom Colombia og sånn da.. hehe) kan du nesten stryke ut "Kristine" og legge til "Silje" på, og det vil stemme fantastisk BRA!!

Har ikke flere ord.
Du er bare superskjønn!!

*god klem*