søndag, juli 13

Pause...

Nok en gang blir det annonsert pause i min faste dagens venn- blogging. Fortvil ikke, jeg skal nok prøve å få oppdatert litt i ny og ne, bare ikke så ofte. Siden denne bloggen da trolig kommer til å bli lest en del ganger, vil jeg dele noe å tenke på. Disse setningene har betydd veldig mye for meg det siste året, og har vært noe jeg lenge har prøvd (mer eller mindre vellykket) å leve etter. Jeg ønsker virkelig at når noen tenker på meg, skal de tenke på dette. Jeg ønsker at mennesker skal se Jesus i meg, og jeg synes disse setningene er en god start på å bli en Jesus- etterfølger.

Et smil kan løsne smerten.
Et vennlig blikk kan bli dagens høydepunkt.
Et oppmuntrende ord kan bli et menneskes redning.
En klem kan smelte ensomheten.
Det mennesket du gir tid, gir du verdi.

Bare litt å tenke på...

1 kommentar:

Anonym sa...

:) silje, du er helt fantastisk selv! alle de ordene du gir til alle vennene dine. Jeg klarer ikke å bruke ord til å si hvor mye du betyr for meg! Men husk det, jeg er ufattelig glad i deg!