onsdag, juli 16

Spontan ferie

Denne uka gikk planene mine egentlig i vasken, og en stund så det ut som om jeg kom til å bli hjemme. Så plutselig forandret planene mine seg helt, og jeg har nå endt opp med en ukes ferie på sørlandet. Hvor jeg blir fra dag til dag er det ingen som vet, men jeg liker meg her.

Til nå har jeg vært på besøk hos May-Linn. Hun fylte 20 på mandag, så det var gøy å få være den som feiret bursdagen med henne! Vi var en tur i Lyngdal og koste oss supermye! I går var vi ute og ridde og fisket og på kvelden så vi "ikke uten min datter". På grunn av været i dag så jeg "Drageløperen" mens May-Linn var på jobb. Når hun kom igjen var vi ute på ridetur, og nå skal vi til Lyngdal og se "Mamma Mia" på kino. Det blir gøy!

Videre i uken tenker jeg foreløpig å få besøke Stian på Solstrand og Ingeborg på bibelcampen i Lyngdal. Jeg vet ikke helt hvordan det hele ender, men jeg tipper jeg stikker innom May-Linn igjen på søndag for å eventuelt ta med det superskjønne kattepusen som Karen Elise kanskje skal ha (jeg håper og tipper det blir sånn!). Nå må jeg nok løpe. Snakkes!

2 kommentarer:

Anonym sa...

æææ, jeg vil og til may linn og på fisketur! og jeg vil og ha kattepus... :) jeg vil! men mamma sier jeg ikke får lov :(

Silje og Dan sa...

du æ så skjønne, Mari! superskjønne faktisk.glede mæg te å sjå dæg ijenn! me ska finna på masse rart, sisi:p (my cay?:P)