onsdag, juli 9

Dagens venn

Dagens venn er en person jeg faktisk ble kjent med enda senere enn gårsdagens venn. Denne fyren har bodd i etasjen over meg det siste året, og har vært nærmeste nabo til Stian. I tillegg har jeg spilt volleyball med han en del i år, og likevel var det ikke før den siste måneden at jeg rakk å finne ut litt om hvem denne fyren egentlig er. Dagens venn er:


Lars Helge Overvoll
Jeg husker egentlig ikke første gang jeg traff Lars Helge, men jeg husker den siste. Eller... det vil si... Egentlig husket jeg ingenting før jeg traff på Stian neste dag. Først da forstod jeg hva de to hadde drevet med etter at jeg sovnet kvelden før. Til tross for dette ufrivillige intervjuet kommer jeg og Lars Helge (og Stian) fortsatt godt overens. Det hjalp da de fortalte meg hva jeg hadde sagt, og lovte meg at jeg skulle få se det de hadde filmet.
Lars Helge er en fantastisk fyr. Selv om han har en noe spesiell dialekt, er han en helt ålreit fyr (slapp av, jeg digger deg, Elg!). Denne gutten har mye humor, mange morsomme kommentarer og kan lyse opp hverdagen til hvem som helst. Lars Helge tenker veldig mye, noe som trolig kan føre til en del frustrasjon og spørsmål for hans del, men også til mange interessante svar for min del. I tillegg er han en ærlig person som alltid stiller opp for andre, som lytter og som alltid vil hjelpe til.
I likhet med Stian er også Lars Helge singel. Dette kommer nok litt av at han aldri "får fingen ud", men også at han er veldig klar over hva han ser etter. Så jenter - ta sjansen, kanskje er akkurat du den rette for denne stødige karen.
Jeg digger Lars Helge, fordi han er så utrolig god. Han er snill som et lam (selv om han spøker og intervjuer folk som sover). I tillegg er han en god lytter og en gøyal fyr som er glad i å ta i alt av aktiviteter (dyktig er han også). Lars Helge, du er superkul! Du har et hjerte jeg beundrer deg for og du bryr deg virkelig om menneskene rundt deg. Og slapp av, du kommer ikke til å være singel når du er 40 (bare 39;) Takk for at du er en så fantastisk fyr, Lars Helge!

5 kommentarer:

Lars Helge sa...

Igjen, tusen takk for go'orda! Fekk ut essensen av vårt hittil korte bekjentskap der ja!
Likte spesielt godt det med "fingen ud" ;-) Veit ikkje ken som er neste venn ut e, men e spent på om det blir kontaktannonse sånn som oss to siste vart.. :-p Men ka va det med singel når e e føri? He e sagt at e frykta det eller???

Silje og Dan sa...

hehe=) dæ mæ førti va bare en spøk...=) men æg trur kje dæ blir så mange kontaktannonsa på ei stonn.. elle.. kem vett? =)

Anonym sa...

hehe silje... du kan starta ditt eget datingservice!
men du e sød du au... og du jo singel ;)

Silje og Dan sa...

hehe.. synd æg ikkje skreiv noge på dæg... ;)

Anonym sa...

eg he jo deg silje :D
Så hvis någen ødlegge meg så ska jo du banka de opp ;)