fredag, juni 20

NOEN SAVNEDE VENNER

Siden jeg skal være borte en stund nå, vil jeg vie litt tid til noen av de vennene jeg ikke har truffet på en stund, men som jeg virkelig savner. Disse er:


Anne Maren Bø
Denne jenta savner jeg virkelig. Vi har hatt utrolig mye moro siden vi ble kjent med hverandre. Når Anne Maren flyttet bort fra Lye, ble det imidlertid ikke så lett å treffes. Det hjalp heller ikke noe særlig at hun begynte på Sygna på videregående i steden for å gå i nærheten av meg (grr...). Likevel har vi truffes litt av og til, kjøpt oss noe sukkerspinn (et par bøtter;), pratet og ledd sammen. Latteren sitter virkelig løst hos Anne Maren, vi to har aldri forlatt hverandre uten at vi har ledd litt først. Vi har alltid kunnet prate om alt, og har alltid hatt et godt, stabilt vennskap. Jeg har absolutt ingenting å utsette på denne jenta, bortsett fra at hun flyttet bort fra meg... Anne Maren er en helskjønn jente som alltid får frem smilet hos de hun møter. Hun bryr seg om de rundt seg og sprer positivitet. Denne jenta er det verdt å kjenne! Jeg gleder meg til vi treffes igjen, min kjære venn. Det er lenge siden jeg har trent lattermusklene nå. Du er helskjønn!
Katrine og Karl-Johan Kjøde
Disse to fantastiske menneskene traff jeg for første gang på LINK for en del år siden. Kalle traff jeg vel egentlig først, i forbindelse med at han var innom LINK med Lagsbussen da jeg gikk i 8. eller 9. klasse. Siden traff jeg han og Katrine igjen noen år etterpå på samme leiren. Etter det har vi heldigvis truffet hverandre relativt jevnlig (en til to ganger i året). For min del kunne jeg gjerne truffet disse herlige menneskene hver dag resten av livet, men man kan ikke alltid få det som man vil. Disse to menneskene er unike, hver for seg og sammen (snakker om par som er skapt for hverandre). Likevel har de utrolig mange fellestrekk: begge er superblide personer som lyser opp hverdagen. De har et brennende hjerte for de rundt seg. Omsorgspersoner er de begge, og på det musikalske har de også fått i overmål. Hver gang jeg treffer disse fantastiske menneskene, kjenner jeg at de er glade i meg. Kalle og Katrine bryr seg virkelig, og jeg gleder meg enormt hver gang jeg har muligheten til å treffe dem! Selvfølgelig er sorgen også like stor når jeg finner ut at jeg ikke får truffet dem. Siden jeg ikke får dra på LINK i år, betyr det at jeg må vente LENGE til neste gang, men jeg gir ikke opp, vi skal treffes igjen! Jeg savner dere, mine fantastiske venner. Dere er helt unike, jeg er så ufattelig glad for at jeg har blitt kjent med dere! Vi snakkes!
Kristine Fatland Pedersen
Det var vel først i sommer som var at jeg ble riktig godt kjent med Kristine. Denne jenta er også noe helt for seg selv. Hun kan ved første øyekast kanskje virke som en tøff jente (og hun er tøff også, for all del), men likevel så har hun et varmt hjerte. Kristine er en jente jeg har lært mye av. Våre lange samtaler på nattestid om alt mulig har lært meg utrolig mye, om meg selv, om deg og ikke minst om at du virkelig bryr deg om det andre har å si. Begge fant vi vel ut at vi hadde opplevd mye rart, men vi fikk muligheten sist sommer til å hjelpe hverandre litt på vei. Selv om våre løfter om å ringes hver uke osv. ikke helt fungerte, kommer jeg aldri til å glemme hvem du er og hva du betyr for meg. Du har en helt spesiell plass i mitt hjerte. Takk for at du er den jenta du er! Jeg gleder meg virkelig til å treffe deg igjen!
Johannes Vålandsmyr
Jeg husker ikke en gang første gangen jeg traff deg, men jeg vet det var en gang på LINK. De første årene tror jeg ikke vi hang så mye sammen, men særlig i fjor sommer fikk vi snakket skikkelig sammen og bli ordentlig kjent med hverandre. Du er en flott fyr, Johannes, du er en av de som kan virke for god til å være sann. Det siste året nå har jeg imidlertid funnet ut at det faktisk finnes noen slike gutter, noen som man bare ser positivt i. Du er en av disse. Aldri glem at du er en slik fyr, og hold på dette, for alt i verden! Jeg gleder meg til jeg treffer deg (og din kjære!!) igjen. Dere fortjener hverandre så sinnsykt, hjertet mitt bobler over av glede ved tanken på dere to. Kos deg på LINK i år, så snakkes vi forhåpentligvis på en annen leir, eller bare plutselig.
Morten Eikli
Første gang jeg traff deg, som jeg husker, er vel faktisk på lagsbussen på skjærgårds, like før LINK i fjor. Det må jeg si, jeg er virkelig glad jeg traff deg, for du er super! Du er også en av disse som man ikke tror finnes før man har møtt dem. Ditt humør, din humor, dine talenter, ditt hjerte, jeg setter så utrolig stor pris på deg! Du er helt super, Morten! Jeg gleder meg virkelig til neste gang jeg treffer deg, og forhåpentligvis er ikke det lenge til. Du er så kul og likevel så omsorgsfull. Jeg digger deg.
Svein Erik Boganes
Også det traff jeg på LINK... en gang. Du er en fascinerende person, med et godt hjerte. Du er ikke redd for å vise hvordan du har det og du bryr deg virkelig om hvordan andre har det. Du er utrolig dyktig i veldig mye, men i tillegg så har du en helt unik personlighet. Aldri glem dette: jeg digger deg for den du er, ikke for det du presterer! Du er en super fyr, stol på det. Jeg gleder meg til å treffe deg igjen en gang, og forhåpentligvis snart! Du er fantastisk.
Annette Egeland
Dette er en jente som jeg virkelig har savnet de siste årene. Før pleide vi alltid treffes på Fredagskvellen hver fredag. Vi hang alltid sammen, enten vi tok en kjøretur eller vi bare var oppe på ungdomsloftet. Du er en fantastisk jente som vet å sette pris på de rundt deg. Selv om vi ikke har truffet hverandre særlig mye i det siste, håper jeg du vet at jeg fortsatt er like glad i deg. Du er så utrolig bra! Glem aldri det! Jeg gleder meg til vi treffes igjen. Heldigvis har vi hele sommeren foran oss før jeg drar tilbake til Kristiansand igjen. Så vi snakkes!
Sånn ellers håper jeg alle får en fantastisk sommerferie. Forhåpentligvis treffes vi også en gang i løpet av ferien. Da blir i hvert fall jeg glad! Snakkes!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lykke til på turné! Lagt til link til siden din nå, inne på min blogg. :)

Anonym sa...

Hei kjære du.
Takk for gode ord her=)
du e herlige du altså! håpa alt går bra med deg. håpa me kan ta opp igjen kontakten snarast. så må du komma te oslo av og til. så blir da digg=)
ha ein fine dag!
klem fra kristine=)