lørdag, juni 14

Mitt nyeste prosjekt...

Det er bare å innrømme det - jeg er superdårlig på å oppdatere bloggen min. Selv synes jeg det er fantastisk når andre oppdaterer (særlig nå som jeg har mye fritid og lite å gjøre for å få dagene til å gå..), men jeg er ikke særlig flink selv. Nettopp derfor har jeg tenkt å begynne med et nytt prosjekt, jeg skal lage "dagens venn"- blogger. Dette handler ikke om rangering, bare om å vise at jeg setter pris på de rundt meg! Akkurat nå skal jeg innrømme at frykten for å glemme noen er veldig stor, men jeg prøver. Så til de som føler seg glemt: send meg en "anonym" melding, eller spør om ikke jeg kan skrive noe om deg også! PS! Send meg også gjerne et bilde av deg, mine kjære lesere på jo også få vite hvem jeg snakker om! Jeg skal prøve så godt det lar seg gjøre å skrive om en venn hver dag, men slå meg ikke ned om jeg ikke klarer det!



DAGENS VENN ER:

Mari Eriksen
Mari er en fantastisk jente. Hun gjør ikke alltid mye ut av seg, men blir du først kjent med henne, så ser du fort at Mari er mer enn et smil på en supersøt jente! Mari er full av sprell og moro, av "Sisi"- vitser (beklager, veldig intern) og latter. Hun dukker opp når som helst og av alle mulige grunner. Mari kan finne på å banke på hos deg for å spørre om noe, fordi hun har en beskjed, eller ganske enkelt bare fordi hun har lyst til å si "hei".
Er det noe Mari er flink til, så er det å se de menneskene hun har rundt seg. Når jeg var syk etter New Orleans- turen, lå jeg veeeeeldig mye alene på rommet mitt. Da var det godt å ha Mari. Hun banket forsiktig på døren, også tittet hennes blide åsyn inn. "Hei. Jeg bare lurte på hvordan det gikk med deg, jeg." "Jeg skal vaske klær nå, og tenkte at du kanskje også hadde noe du trengte å vaske." "Har du lyst på sjokolade? Jeg var nettopp i butikken, og tenkte du kunne ha lyst på litt sjokolade og en vannflaske". Dette er Mari i et nøtteskall. Har du fått en venn som Mari, så har du virkelig skaffet deg en god venn for livet!
Jeg har bare en ting å si til deg, Mari:
Du er fantastisk! Alt du har gjort for meg det siste året er helt utrolig, det har betydd så ekstremt mye for meg! Du er der alltid, for å lytte, for å smile, for å le eller for å fortelle. Man kan alltid stole på deg, du er en ekte venn, Mari. Ha tro på deg selv, for du er så utrolig mye mer enn du tror! Du betyr ubeskrivelig mye for oss rundt deg, du kommer aldri til å fatte hvor mye det betyr at du er der! Du har en egen evne til å lyse opp hverdagen til de rundt deg.
GLEM ALDRI DETTE!
Jeg er utrolig glad i deg, Mari, og gleder meg til jeg treffer deg igjen!
Store klemmer fra meg.

1 kommentar:

Anonym sa...

så utrolig nydelig sagt, silje. jeg ble rørt! kunne sagt så sykt mye av det tilbake. les meldingne du :P heh.. jeg er ihvertfall utrolig glad i deg, min søte venn! <3 <3 <3 stor klem