onsdag, juni 18

Bare en tanke...

Siden jeg var så godt i gang med bloggingen for dagen, og siden det regner ute, så skriver jeg likesågreitt nok en blogg i dag. Og til de som nå frykter at "dagens venn" går ut - fortvil ikke - jeg skal prøve å skrive en i løpet av kvelden.

Tingen er den at jeg på grunn av været har sett meg nødt til å holde meg inne i dag. Etterhvert gikk jeg lei av å prate i telefonen og se tv, og pianoet kunne jeg heller ikke sitte ved hele dagen, så jeg fant frem datamaskinen. Så gjorde jeg noe jeg ikke har gjort på flere år - jeg gikk inn på bloggen for å se på tidligere innlegg. Bak hver overskrift stod det hvor mange kommentarer innlegget hadde fått, og da slo det meg. I begynnelsen fikk jeg ofte opptil 20 kommentarer (pluss- minus), men nå er jeg nede på... la meg se... 1 kommentar? Hva skjedde?

Derfor ble jeg nysgjerrig: blir bloggen min lest? Er det til glede for noen å lese mine rare tanker, eller hva skal jeg gjøre for å få opp interessen? Har du kanskje noen forslag til hva jeg kan skrive om?

Sånn ellers så vet jeg at det å lage gåter, stille ultimatum og slikt er effektivt for å få flere kommentarer... Spørsmålet er: leser du bloggen min?

11 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg leser bloggen :D
Gleder meg til dagens venn kommer :)
Høgs!

Silje og Dan sa...

som takk vart du dagens venn:p velfortjent=)du æ skjønne=)

Anonym sa...

jeg leser også bloggen din, men leser du min? enda færre kommentarer der :P

Anonym sa...

Hei SIlje =) Lenge siden! Men ja, eg stikke innom bloggen din i ny og ne =) Satse på en snart treffe deg en dag :)
- Siren

Anonym sa...

Ja, jeg leser den :)
Hilsen http://www.petterbilstad.blogg.no

;)

Anonym sa...

Fekk beskjed frå "you-know-who" om å skrive her at e les bloggen din! Iallfall når e får beskjed om å gjer det ;-)

Anonym sa...

åjada:) den blir lest!:D

Anonym sa...

Silje, jeg leser bloggen din. Kjempe koselig å lese:D har ikke blogg selv da, men.
Stå på kjære deg, du skriver bra;)
klemmer fra Torunn:)

Anonym sa...

Høtt! Eg les faktisk bloggen din, men eg er ein mann av få (men kloke) ord, så derfor er det ikkje mange kommentarar frå meg. Skal kanskje byrje å kommentere meir, men bare kanskje

Ingeborg sa...

eg les :) eg berre liker ikkje å kommentere ;p

Unknown sa...

Stille meg i samme gruppa som Leif. Lese ofta, men e heller dårlig med å kommentera... Ska prøva å bli bedre på d.. (fint sommerferieforsetttingåmassemas...)