onsdag, juni 18

DAGENS (OG NESTE ÅRS) VENN!

Dagens venn er en person som jeg kommer til å henge mye med neste år. Vi er faktisk nødt til å henge mye sammen det året - men det er jeg glad for! Dagens venn er nemlig:




Karen Elise Birkeland
Henger du med denne jenta, trenger du ikke kjede deg et eneste sekund! Denne jenta er nemlig full av humor, fantasi, latter og sprøe påfunn. Jeg og Karen Elise i tillegg til lite søvn er derfor en farlig kombinasjon. Nettopp derfor gleder jeg meg så mye til neste år. Da har vi to nemlig relativt frie tømmer til å finne på rare påfunn for alle de stakkar studentene på Ansgar. Vi skal nemlig være miljøarbeidere! Riktignok med to gutter, men disse skal vi nok lure rundt lillefingeren.
Karen Elise er en jente med like stort hjerte som smil. Hun tenker alltid på de rundt seg og bryr seg om alle. Denne jenta ser de rundt seg, både de hun kjenner og de hun ikke kjenner. Til dere gutter: sårer dere denne jenta, så får dere med meg å gjøre! Men har dere tenkt å gjøre livet hennes helt fantastisk, så kjør på! Karen Elise, du er fantastisk! Du er helskjønn, superrå og kjempesnill! Jeg digger deg for den du er, og gleder meg sinnsykt til å henge så mye med deg neste år! Jeg er kjempeglad i deg, min kjære venn!

6 kommentarer:

Anonym sa...

åh du e meg skjønne!! :)
Gla ideg au ;)
glede meg supert t neste år :P

Anonym sa...

kan jeg få lov til å si at jeg misunner dere med miljøarbeiderjobben? takk, da var det ute av hodet mitt! (kanskje)

Anonym sa...

hehe Mari du er så kul! Kommer du på besøk til meg i sommer:D

Anonym sa...

Eg trur det blir utrulig bra med dokke som miljøarbeidere te neste år!! glede meg te å se kæ dokke finne på!! :)

Anonym sa...

hehe... gleder deg ellar grue deg :P

Anonym sa...

åh silje det va så godt å se dokke i dag!! Glede meg t i mårå au å neste uga! :D