fredag, juni 20

(GÅRS-)DAGENSVENN!

At jeg kaller dagens venn for gårsdagens venn betyr ikke at jeg ikke lenger er venn med denne personen, snarere at jeg var litt treig til å blogge, og at bloggen dermed ble registrert på feil dag. Likevel vil jeg at denne vennen skal være på torsdagen, slik at jeg forhåpentligvis får skrevet om en annen venn i morgen!





Dagens venn er slettes ikke bare gårsdagens venn. Hun er en venn for livet, en av de ekte, gode, fantastiske jentene som finnes i dette universet. Dette er ikke jenta som er grunnen til intriger, dette er heller ikke jenta som står midt i krangelen. Denne jenta er nemlig en ærlig sjel, som våger å si hva hun mener og stå for det, men som også tenker før hun snakker. Dagens venn er:



May Linn Smidsrød
May Linn er en kjernejente (kan man si det?). Vi treftes første gang på bli- kjentturen på Ansgar og følte vel egentlig at vi hadde kjent hverandre hele livet. Det var ganske rart, egentlig, hvordan vi begge to hadde denne følelsen av at vi hadde truffest før og virkelig kjente hverandre. I tillegg fant vi felles bekjente og plutselig satt vi med hver vår side av en sak, siden vi kjenner en på fellesen. Uansett så gjorde dette at vi fort ble gode venner. Vi brukte vel egentlig hele den turen sammen, og digga det (jeg gjorde i hvertfall det!).
Denne jenta er med på utrolig mange sprell. Hun er ikke jenta som sier nei til ting, noe som gjør det ekstra gøy for meg å banke på hennes dør (det var tider, det!). Det beste med May Linn er at hun er så forståelsesfull. Hun tar seg alltid tid til å lytte, og hjelper villig. May Linn har alltid et råd å komme med, og som regel er disse rådene veldig bra. I tillegg er jeg og May Linn ganske like. Ingen av oss er blant de mest "jentete" (jeg gidder ikke komme med en definisjon på dette), begge har vi flest guttevenner (og trivest med det!) og begge digger vi sommer, sol, strand og bading!
May Linn, du er en helt fantastisk jente, og jeg digger deg! Du kommer til å være sårt savnet på Ansgar til neste år, ikke bare av meg, men av alle! Jeg kommer til å savne deg så utrolig, særlig når sommerværet kommer og du, jeg, Jørn og Petter skulle vært nede ved sjøen og kost oss. Samtalene våre, både de lattermilde og de mer sorgtyngede, kommer jeg til å savne, og bare det at du alltid er der. Vennskapet vårt er virkelig noe spesielt, og jeg kommer til å gjøre alt jeg kan for å beholde det! Du er virkelig en jente av første klasse! Ikke la noen si noe annet! Jeg er superglad i deg, min kjære venn!

2 kommentarer:

Silje og Dan sa...

..koss kan d ha seg at kvar gong eg lage avsnitt, så komme di rundt bilde, åsså varte adle avsnittå en laaange tekst?!? kjipt=(

Anonym sa...

Silje det var helt utrolig fint skrevet om meg. Går det ann,, :) tusen takk for at du bryr dæ.
å du, dette sier jo bare masse om deg, det at du setter av tid til å skrive om vennene dine, wow sier jeg bare du er gjennomgod:)
Gud må virkelig velsingne deg min skatt<3 Du gjør så mye godt<3
Diger go klæm fra jenta de:)