søndag, juni 15

DAGENS (OG MORGENDAGENS) VENN

I dag vil jeg hylle en helt spesiell person. Inntil fjor høst hadde jeg ingen anelse om at det fantes slike mennesker som denne personen. Dette er en person som har lært meg utrolig mye, som har hjulpet meg enormt og som ubevisst har gjort meg til et bedre menneske. Dagens venn er:
Petter Bilstad
Petter er en fyr som du ikke tror finnes før du har truffet ham. Du har trolig aldri truffet et menneske som er så godhjerta, snill, omsorgsfull og bra som Petter. I begynnelsen hadde jeg vondt for å tro at det faktisk var sant, hjernen min klarte bare ikke tro det. Til slutt innså jeg imidlertid at det faktisk var mulig - beviset stod like foran nesa på meg.
Det aller beste med Petter er at han godtar alle slik de er. Uansett hvor dårlig, mislykket, frekk, dum eller lignende du føler deg, så er du alltid velkommen til å bli Petters venn. Han står der alltid like blid og med ekte omsorg, han er utrolig glad i de rundt seg, det er ikke bare et skall han legger utenpå. Trenger du en venn som ser deg, som har tid til deg, som bryr seg og som er ærlig, da er Petter den rette personen.
Så Petter, tusen takk for alt du er, for din latter, dine hyggelige meldinger, for din omtanke og for at du er et så sinnsykt forbilde for så mange! Jeg digger deg akkurat slik du er, Petter. Takk!

Ingen kommentarer: