tirsdag, juni 17

DAGENS VENN

Dagens venn går til den som har vært med meg i mange år, faktisk fra jeg var ganske så liten. Dette er en liten, søt, blond jente som i begynnelsen kan virke veldig stille, men som det faktisk er ganske så mye liv i. Dagens venn er:

Nina Larsen

Første gangen jeg traff denne jenta begynner å bli en god del år siden. Jeg har faktisk ikke peiling på hvor gamle vi kan ha vært, men det første jeg selv husker sånn passe er fra da vi var seks år gamle. Jeg husker imidlertid ikke særlig mye fra det året, og de neste årene gikk vi i forskjellige klasser, så vi fikk ikke vært så mye sammen da. Det neste jeg husker er fra ungdomsskolen, da vi kom i samme klasse. For meg var de tre ungdomsskoleårene egentlig ganske kjipe, men tre jenter ble redningen for meg. Deriblant var denne lille, herlige jenta. Hun er forøvrig også den jeg har best kontakt med av disse tre og slik har det vel alltid vært.

Vi har ofte hatt de samme interessene, enten det var fotball, kor, samspill eller rulleskøyter. Nina er en person som bryr seg utrolig mye om vennene sine. Hun er der alltid og er klar for å lytte. Nina er kanskje ikke alltid en person med mange ord, men når hun sier noe, så har det alltid betydning. Jeg har vært så heldig å være Ninas nabo dette siste året, og en bedre nabo tror jeg man må lete lenge etter. Det er så lett å ta Nina for gitt, for hun er alltid der, uansett. Men jeg vil at du skal vite, Nina, at jeg setter utrolig stor pris på deg! Uten deg hadde ikke livet mitt vært så bra, jeg hadde manglet en solstråle som betyr utrolig mye for meg! Så takk, Nina, for det sollyset du slipper inn i livet mitt!

PS! Ikke glem meg nå som du har funnet Steinar;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei vennen!
Takk for alle fine ord! :)
Du betyr utrulig møje for meg vennen og eg komme ALDRI te å glømma deg fordæ om Steinar har komt inn i livet mitt!! :) det love eg!

Takk for alle fine år te nå, og på forhånd takk for alle dei neste fine årå!! Utrulig glad for at eg har blitt kjent med deg og du er ei fantastiske jenta!

Utrulig gla i deg vennen!!

Koooz!!