mandag, juni 16

DAGENS SUPERVENN


Dagens venn er trolig ingen overraskelse:

Ingeborg Dyrøy Lotsberg

(ikke drep meg pga bildet!)

Ingeborg er en jente med utrolig mange talenter. Hun kan det meste, men hun liker generelt sett ikke sport. Dette kan jeg imidlertid godta, nettopp fordi Ingeborg er akkurat slik hun er. Ingeborg er dyktig i alt hun tar seg til, hun går gjerne en tur, hun prater gjerne og hun er supermorsom. Likevel vil jeg tro at dette ikke er noe alle og enhver vet. De aller beste kommentarene hennes kommer nemlig når det er få tilstede.

Denne jenta har også mange skjulte talenter. Noen av disse fikk hun vist under eksamensdagene. Etter dette har hun fått enda et tilleggsnavn i tillegg til "Borgny", nemlig "Jodleborg". Jenta kan nemlig jodle! Nå snakker jeg ikke "late-som"- jodling, men faktisk jodling! I tillegg har denne jenta et hjerte av gull, hun bryr seg på ekte om de rundt henne, og har alltid tid til å prate. Hun tar alle utfordringer med et smil, hun tar vel egentlig livet generelt med et smil - det er bare sånn Ingeborg er!

Så, Ingeborg, tusen hjertelig takk for den fantastiske personen du er. Du har betydd MYE for meg dette året, og noe sier meg at du kommer til å gjøre det i mange år fremover også. Ditt hjerte, ditt smil, din omtanke er noe jeg virkelig setter pris på! Jeg føler meg alltid velkommen hos deg, og håper du også gjør det hos meg! Jeg er utolig glad i deg, Ingeborg. Tusen takk for alt du er!


1 kommentar:

Ingeborg sa...

Aaaaww.... :D Du e no sjønn e du! (sånn bortsett frå valg av bilde. men ok...........) Kjempegla i deg, Silje!! Du betyr masse for meg og :) Gler meg te å sjå deg igjen! *klemm* :)