torsdag, mars 23

Nytt perspektiv

I dag har eg opplevd noko særs få kan kjenna seg att i. Eg er faktisk den einaste eg veit om som har gjort dette. Dessverre er det nok ikkje noko å vera stolt av, heller flau? Heldigvis eig eg ikkje skam for det eg gjorde. Eg tykte heller det var morosamt. Så mange gonger har eg gått og tenkt på at det faktisk kunne skje, og ofte har eg frykta det og. Det var tilfellet i dag og, og derfor tenkte eg at eg skulle vera på den sikre sida, og hindre dette i å kunne skje. Dessverre var det nett dette som gjorde at det hende.

No undrast du kanskje kva eg har gjort. Det kan eg godt forstå, og derfor er eg særs frista til å ikkje fortelja det no. Eg vil faktisk stilla eit ultimatum, sånn berre for morosamt! Tanken høyrdes så festlig ut at eg greier ikkje la vera. Derfor seier eg som så:

Dersom eg får 24 kommentarar (eller meir) på denne bloggen, skal eg fortelja kva eg opplevde.

Irriterande blog? For ein gongs skuld kommenterer kanskje fleire av dei som er innom sida mi? Eller? Eg kan i alle fall håpa. Kanskje er det nokre nysgjerrige sjeler der ute som berre ventar på å få veta kva ei jente frå Lye kan ha opplevd ein torsdag i slutten av mars. Vel, vent og sjå, og kommentér gjerne... ;)

- Dette vert spanande, gutar og jenter!

24 kommentarer:

Linda sa...

Haha! Så kult! Eg kan jo bare skriva 24 kommentara me ein gang... mn d gidde eg ikkje. Eg e spente ja



=)

Anonym sa...

uu, hei silje=) silje her=) ventr i spening*

Linda sa...

En aen Silje?

Anonym sa...

jaddå, nå må me få hørra sunst eg..!

Unknown sa...

ehe. ja eg kommentere, eg blei sykt nysjerrige :S

Unknown sa...

eg bare la ein t mens eg va så godt i gang^^

Linda sa...

Oj! På de 4 fusste innleggå e der 3 min mellomrom. Jeeei =) Alle e spente på ka du opplevde en torsdagskvell i mars... =)

Erik sa...

Eg bare skrive ein kommentar, fordi eg fekk beskjed om det...så nå ska eg lesa posten din=)

Linda sa...

Eg syns eg e ganske flink te å så folk te å skriva kommentarar, hehe. Men du.. eg he linka deg på bloggen min, å så he eg ikkje bilde av dg, sidn eg egentli ikkje kjenne dg, hehe. Mn hvis du vil ha bilde på, må du senda d på mail: marsipangris05@yahoo.no, elle få Odd te å senda et te mg =) Mhm, så sånn e d =)

Erik sa...

- Dette vert spanande, gutar og jenter!

-Det har du heilt rett i!

-Men håpe ikkje du vil ha ein sånn blogg så Odd har, der kommentarene e mellom 2 og 300% vikigere enn ka han faktisk har skreve i posten sin....

-F.eks blæblæblæblæ...

-Men nå e eg trøtte...ska jobba imårå, så nå må eg legga meg før eg bler heilt blæblæblæblæ.. i håvet..

Linda sa...

Mn me lige jo Odd sin blogg =)

Og min =) Åki, eg lige de fleste blogger, denne og =)

Linda sa...

Oki, då va me øve hallveis =)

Erik sa...

Eg ska prøva Body Pump, såg d ikkje før nå =)

Virke kult!

Og, såklart lige me Odd sin blogg Linda...eg bare tulle litt..

for det pleie eg jo aaaaaaldri å gjør!

Anonym sa...

haha så d va dette du ikkje konne sei på bussen ja..
mn lure på enn ting, telle dine egne kommentara au viss du kommentere?

Linda sa...

Seff telle hennas egne kommentarar =) Hehe. Nå e der 17... bare 7 igjen.. så kom igjen folkens!

Gunn sa...

Eg får vel hengja meg på dette kommentar toget:) sidan eg er veldig nyfiken av natur;)

Anonym sa...

Jeg fikk beskjed om å skrive en kommentar her jeg.. så da gjorde jeg det.. Gode gang liksom!!

Linda sa...

Jupp, då va d 4 igjen! Hihi!

Anonym sa...

Først manglet fire..

Anonym sa...

så manglet tre..

Anonym sa...

så juksa me litt, som Ingrid Espelid pleide å si.. dermed mangler bare en! :D

Linda sa...

Jeeeei! 24!!! Nå må du skriva ka så skjedde en torsdagskvell i mars!!! =) Jeeei! Glede meg te å lesa =)

siri sa...

ojsann. d e ikkje te å skyva onna ein stol at 25 e mer enn 24. så.. eg ser ingen utvei her, miss!

spit it out;)

Anonym sa...

Ja, vi venter i spenning, Silje. Dette er kommentar nr 26...

Det der var forresten en finfin idè for å få folk til å kommentere;)

Ha en nydelig og velsignet helg!!

Alette.