mandag, mars 27

Dear Santa...

Etter ønske fra vår alles kjære Ragnhild, skal jeg nå legge ut ønskelisten min her. Jeg må advare, ønskene mine er ikke like lette å oppfylle...

- en kalv, helst med boplass på en gård
- en ekstremtsstorkjempesværribbeknusende(kanskjeikkesåhard)fantastiskkongedigg-klem
- et lam, godt med adresse på en gård
- en 2m høy ballongklovn
- deg=)
- leksefri
- automatisk oppgaveskriver (innstilt på 5 eller høyere)
- en klem som snurrer så fort rundt at jeg blir svimmel
- et kor som fremfører "Johnny has a head like a pingpong ball"
- "surre" fremført av spurven
- shorts (trenger faktisk det i kalde nord også)
- gratulasjon over telefon
- en person som kommer skrikende nedover gata for å si hei
- eksamenssletter
- bil
- bestått teoriprøve
- shopping- pikkolo
- i pod (hihihi)
- klisterhjerne (bokstavelig talt, altså ikke spillet)
- tid
- min egen superskumle berg og dal- bane
- min egen "david" (spør sparrow)
- massasjemaskin
- god humor
- dådyrblikk (da får jeg alt jeg peker på!!)
- mot
- nuppefjerner
- laptop
- el- piano
- studio
- digitalkamera fra prix'en
- tur til Bergen!!!!
- tur med venner (slekt teller)
- filmkveld
- sjåfør for en kveld (eller to)
- lenger sommerferie
- linser (ikke som i matlinser, men kontaktlinser)
- hårstriping sammen med venner
- kinotur
- badetur
- klatretur
- telttur
- harpe (til å spille på)
- harpetimer (spilletimer)
- bikini (hihi)
- skikkelig svingskjørt (da skal jeg gå i skjørt!)
- hip hop klær(yo liksom)
- fritimer på begynnelsen av skoledagen, og på slutten
- pianotimer til neste år også
- danseseminar
- en rose sammen med et selvkomponert dikt ;) (kom igjen folkens!)
- bedre busstilbud på Lye
- album med bilder i
- ny lekseperm, ikke rosa!
- skogstur
- overraskelsesgave (de er kulest!)
- klem av en okse
- høyhopping
- en skikkelig koseku
- joggetur med en skikkelig trimmet hund
- isbrévandring
- hyttetur
- en dag på gokartbanen
- en tur i simulator
- filmmaraton (hos noen andre..)
- putekrig
- vannkrig
- et stort smil
- en fotosession med tema "grimaser"
- en stor eske med noe lite i (uten makaroni denne gang?=p)
- lange sommerkvelder
- sen sommerkveld med gitarspilling ved et bål
- en natt under åpen himmel
- snø til å lage engler i
- en heftig tur på akebrett
- pressekonk med akebrett
- en laaaaaaaang, svingete bakke til å ake ned
- tur til skøytehall
- powerball
- yogaball (sånn stor gymball altså..)
- jentekveld (med adgang for gutter) med ansiktsmaske og en dårlig film..
- topper/ t- skjorter (kjekt å ha...)
- "tennis- kjole" (sånn strand- ting, til å spille volleyball i!! helst brun...hihi)
- dongeribukse, som faktisk passer...
- cd- er (alltid gøy)
- skrivetingeling (for å sitere Tørring)
- nye rollerblades! (abec 7 på obs.. hint hint..=))

skal oppdatere så fort jeg kommer på mer... må la fantasien løpe løpsk... =)

God "shopping- tur"!!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Hørres ud som mange fristannes muligheta ;) æg æ såå mæ på jentekvell jaffall!!!! Ska skriva ner mange av desse så ser du kor møje du får;) hehe

te Ragnhild: aotch! :p visste du ikje at æg komme heim?!??!?!?!? oohh.... :p hehe (måtte bare få dæ ud.. ;p ikje at dæ betyr noge (æg bryr mæg ikje om at du ikje visste dæ allså..!:p)så vett du dæ ;)

mn me snakkez om 5 daga :D:D:D:D:D
Glede mæg sinnsjukt!! :D

KGID!!!
Stooooooooor klemz =)

Silje og Dan sa...

yey!!!!
men må sei, æg tenkte dæ mesta av dæ æg skreiv sko vær uoppnåele då.. argh.. snakkes på lordag, ja!=)

Linda sa...

Super-digg ønskelista! =)

Silje og Dan sa...

å forresten...

- pckabel te mobil
- ansiktsmaske kvell, mæ gutat så tæge ansiktsmaske

åsså he æg glømt resten..=)

Anonym sa...

heisann!
det hørres ud som enn mangen fine og veldig brukbare ting du har ønskt deg i år. la me bare sei at viss du får ein berg og dal bane så vil eg prøvan. for ikje å snakka den der kjøreturen med egen sjofør..... yes totalt konge. men ærlig talt eg tror eg ska satsa på ein megastore klem og sktiking hei te deg eg... hehe

Anonym sa...

Hei silje! nå må du sjekke linkene til alette, erlend, børge odd og deg på bloggen min, trenger ikke trykka, bare hold over med musa ;)

Var ikke den fin! hihi

Anonym sa...

lett atta dæ ska varta legane lett å finna noge t dg :P kan bara gleda dg rett å slett ;)

så snakkes me plutsele ;P

Anonym sa...

Gudd Silje! nå vart d litt lettare for mg ;) gled dg!

Sorry Anne, visste du sko komma ei helg, mn denne helgå kom heilt plutseligt.. jekk nettopp opp for mg at d snart æ færie! fekk litt sjokk! hehe d ska bli jilt å sjå dg igjen!

Linda sa...

Happy birthday to you,
happy birthday to you,
happy birthday to Silje,
happy birthday to you!

Gralla me dagen! Ha en fantastiske dag! Kosa deg masse i selskabe ditt!!! =)

Linda sa...

Koss va bursdagen din?? Kjekt? Kom d mange??

Anonym sa...

Hvor stor prosentandel av øsnkelista di fikk du innfridd??

Silje og Dan sa...

bursdagen min va den beste ever! heilt seriøst, dæ va skamjillt! håbe bare adle di andre hadde dæ liga jillt! tenkte æg sko skriva en blogg om dæ så snart æg fekk ti.. dæ va 30 stk tesamen, så va goe gang=)

æg fekk faktisk 46,75% av adle ønskene mine!! æg så tenkte di ikkje kom te å gidda prøva ei gong, dæ va jaffal måle mitt, men så jore di dæ di konne fordæ.. å æg må sei, dæ va utrule jillt dæ ao, sjøl om dæ så betydde mest va at di faktisk kom..=) ska skriva inn kæ æg fekk om ei stonn..=)

sånn ellars: takk for gratulasjona, å for alt adle he jort for at æg sko få en kjempeflotte dag! de ane ikkje kor møje dæ faktisk betydde for mæg! trur kje æg nogen gong kjæme te å greia å beskriva dæ ei gong!
TAKK, TUSEN TAKK!! KJEMPEGLAE I DÅKKE ADLE!!!!