onsdag, april 5

18- årsdagen

så har det altså skjedd. for ikke så altfor lenge siden, var jeg 15, og ble konfirmert. nå har jeg altså blitt 18. tenk så fort tiden går, for en liten stund siden ble jeg født, om en liten stund er jeg død. plutselig har jeg så lite tid, det har vi alle. uansett, tilbake til tema. 18- årsdagen min, det var en utrolig interessant dag. jeg ville ikke byttet den med noe som helst, tror jeg. det var en helt fantastisk dag, med masse gode venner som kom. den dagen kommer jeg til å huske utrolig lenge, om ikke hele livet.

jeg antar det finnes noen nysgjerrige sjeler der ute, som lurer på hva som hendte, og hvor mye av det som stod på ønskelisten min jeg faktisk fikk. derfor tenkte jeg å legge ut en liste over de tingene jeg fikk, samt noen flere, så sant jeg husker det.

her er lista over de tingene jeg fikk:
- en kalv, helst med boplass på en gård
- en ekstremtsstorkjempesværribbeknusende(kanskjeikkesåhard)fantastiskkongedigg-klem
- et lam, godt med adresse på en gård
- en 2m høy ballongklovn (fikk låne broren min sin)
- deg=)
- en klem som snurrer så fort rundt at jeg blir svimmel
- "surre" fremført av spurven
- gratulasjon over telefon
- bil
- tur med venner (slekt teller)
- filmkveld
- hårstriping sammen med venner
- kinotur
- badetur
- telttur
- skikkelig svingskjørt (da skal jeg gå i skjørt!)
- hip hop klær(yo liksom)
- en rose sammen med et selvkomponert dikt ;) (kom igjen folkens!)
-album med bilder i
- ny lekseperm, ikke rosa!
- skogstur
- overraskelsesgave (de er kulest!)
- klem av en okse
- høyhopping
- en skikkelig koseku
- joggetur med en skikkelig trimmet hund
- hyttetur
- filmmaraton (hos noen andre..)
- putekrig
- vannkrig
- et stort smil
- en stor eske med noe lite i (uten makaroni denne gang?=p)
- en natt under åpen himmel
- tur til skøytehall
- topper/ t- skjorter (kjekt å ha...)- cd- er (alltid gøy)
- skrivetingeling (for å sitere Tørring)
- webkamera
- penger
- lys/ lysholder
- kinobiletter
- koselige kort

jeg frykter å ha glemt noe.. hvis noen føler seg glemt; beklager, å vær så snill å skriv det som kommentar!

alt i alt var det litt over 30 stykker hos meg på lørdag. det var utrolig gøy, syntes jeg. forhåpentligvis er jeg ikke alene om dette. på en måte føltes det litt rart, å krysse folk fra Hå med folk fra Stavanger og Sandnes. jeg hørte hvertfall en del reaksjoner på det. heldigvis virket det som om det gikk fint. jeg satt der og tenkte hvor utrolig glad jeg er i alle sammen, og hvor takknemlig jeg er for at jeg har fått lov å bli kjent med dem. det var en helt fantastisk opplevelse, som jeg håper alle får oppleve en dag.

det tror jeg var alt jeg hadde å si om den dagen. plutselig stoppet det liksom opp i hodet mitt. håper det hjalp litt på nysgjerrigheten hvertfall. nå kan dere heller undre dere på hvordan de greide å oppfylle disse ønskene mine. noen av dem virket nemlig ugjennomførbare for meg. men ingenting er umulig - tydeligvis.

4 kommentarer:

Linda sa...

Hørtes ud som du har hatt d utroli kjekt ja! =) D va jo bra. D va jo tross alt din dag =) Fekk du bil te bursdagen din? Sånnen skikkelige?? Du he goe venner så klarte å je deg så mange ønsker oppfullt =) Ålreit! =)

Silje og Dan sa...

Ahlgrens biler... ikkje bare en bil, men mange, i tri forsjellige farga, sånn viss æg sko kåma te å krasja en i kjeften, så he æg alltids en te..=)

Linda sa...

Haha, så greit då... E jo en stor sjangs for at du komme te å krasja någen...

Anonym sa...

Må bare sei æg hadde dæ sjikkeli jillt på lørdag! :D så utuli jillt å sjå dæg ijen!! Hå¨be me får fleire sånne kvella ;)
Sjempe gla i deg!!!!
Stoooooooor klemz!