søndag, juni 25

Your Faithfullness (med tanke på morgendagen)

I don't know
what tomorrow brings.
Will it be
disappointing, or filled with longed for things?
I don't know
what tomorrow holds.
Still I know,
I can trust Your faithfullness.

I don't know
if these skies mean rain.
And if they do,
will they poor down blessings or pain?
I don't know
what the future holds.
Still I know,
I can trust Your faithfullness.

Certain as the rivers reach the sea,
certain as the sunrise in the east,
I can rest
in Your faithfullness.
Surer than a mothers tender love,
surer than the stars still shine above,
I can rest
in Your faithfullness.

When darkness overwhelms my soul,
when there are thoughts of doubt,
still I trust,
You are always faithful.

ALWAYS FAITHFUL!

(husker ikke hvem som har skrevet sangen)

"Så gjør dere ingen bekymringer for morgendagen; morgendagen skal bekymre seg for seg selv. Hver dag har nok med sin egen plage." (Matt. 6, 34)


I morgen reiser jeg. Akkurat nå kjenner jeg spenningen i form av 30 sommerfugler i magen, og et hjerte som banker så det synes på utsiden (dette er faktisk sant). Egentlig er jeg ikke så veldig nervøs, men likevel kjenner jeg på disse sommerfuglene. Jeg er jammen glad jeg har Jesus ved min side. Hva skulle jeg vel gjort uten Ham? Helt alene i den store vide verden liksom. Jeg vil heller legge mitt liv i Hans hender, for da vet jeg i det minste at jeg ikke kan rote det til selv.

"Når han styrer båten (eller livet), så går det så bra. På veien til himmelens land."

Forøvrig må jeg kanskje nevne at veiene ikke er like trygge lenger. De kommer til å være trygge mellom 26. juni og 25. juli, men utenom denne tidsrammen ber jeg alle som er redde for liv og helse om å holde seg et stykke unna veiene.

(For de som ikke forstod dette så har jeg altså fått billappen.)

Ha en god sommer, alle sammen! Hvis tiden tillater det, skal jeg prøve å holde dere litt oppdatert om Tysklandsoppholdet mitt. Jeg kan dessverre ikke love noe, men jeg skal prøve så godt jeg kan! Hvis ikke sees vi kanskje om en måned.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det er så sant som det er sagt! Vi aner ikke hva mrgendagen kan bringe, men vi kan være HELT trygge på at Guds trofasthet også vil være fullkommen i morgen!

Takk for at du delte denne sangen med oss.