tirsdag, juni 27

tyskland, dag 2

jeg har det bra, har kommet vel frem, og har med meg all bagasjen. jenta jeg sover paa rom med er kjempekoselig, men det er litt vanskelig aa forstaa alt hun sier, siden hun bruker rulle-r i stedet for ch- lyden. jeg har heldigvis ikke mistet noen ting enda, saa jeg er glad og fornöyd. bonn er en kjempefin by, med masse hyggelige folk. det meste er faktisk billig. en del av de andre er kjempeglade i aa feste, men vi faar ikke lov til aa drikke alkohol, saa det gjör ikke saa mye. vi faar ikke gaa ut alene, bare tre og tre. men vi kan gaa ut paa byen noen kvelder, hvis vi er tre og/eller assistenten eller gruppelederen er med. jeg koser meg masse, men maa stikke..

bis dann

tschüß

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hey girl;)
Så kjekt at du kose deg=) villt kjekt å lesa...=) forsett å oppdatera!
Og en ting te: eg sto på teorien=D=D=D

Kjempe gla i deg
Klem frå loddå di.

Anonym sa...

heisann! det hva kjekt å få vida at du har det kjekt. la oss hba at du ikje miste så møje påturen din. hehe.

kos deg å pass på deg sjøl.

gla i deg

Silje og Dan sa...

takk=) naa e eg i familien eg ska ver i to vege. di e kjempekoselige, men snakke ikkje saa moje. de e kjempevarmt her nere, aa de e moje fuktigare i lufta her enn de e heima. me he vore heldige me vere, aa i maaraa ska eg klatra me vertssyster mi. tenkte eg sko oppdatera litt og naa. me ser