lørdag, november 8

Jeg tenker

Jeg tenker for tiden på:
- at Gud er med
- hvor kipt det er at jeg ikke får vært med på Thomas sin eksamen
- at jeg har syyyyyykt vondt i tennene/kjeven/what-so-ever...
- at jeg er sliten
- at jeg har gode venner
- om jeg kanskje muligens av og til føler meg litt ensom?
- at jeg vil være med mus200 på turné!
- hvor mye jeg gruer meg til "D-day"
- at jeg digger familien min
- hvor mye kul musikk det finnes der ute
- alt jeg skulle ønske jeg fikk gjort, men som blir så syyyykt nedprioritert
- at låste dører er kipt
- at jeg egentlig stort sett har det veldig bra
- at Gud er god
- at jeg sliter til eksamenene før jul
- at jeg må vaske rommet mitt
- at jeg må sove - NÅ!

1 kommentar:

Anne Maren sa...

Miss you too babe!
Not long before I'm home now :D
ti du faar ferie? glede meg te aa sjaa eg ijen :D
love you honey!! <3