tirsdag, november 25

En liten blogg til Kalle og Katrine

Siden dere ønsker å følge med på hva som skjer i livet mitt, tenkte jeg å gi en liten, veldig kort oppdatering:

For tiden har vi noe vi kaller opptur på bibelskolen her på Ansgar. Det er en komprimert undervisningsuke, der alle er på skolen fra 08.00-22.00 mandag og tirsdag, og onsdag fra 08.00-12.00, før de får langhelg. Dette er ganske hardt opplegg, men likevel det gøyeste opplegget. Man blir så mye bedre kjent med de andre, og blir virkelig utfordret. Denne oppturen er temaet "Den Hellige Ånd", noe som selvfølgelig fører til mange spesielle opplevelser. I dag er det bare mandag, så vi venter at mye mer skal skje, men mye har som sagt allerede skjedd.

I helgen sang Ansgar Gospel Choir rundt forbi her lokalt. På kvelden sang vi på Salem. Da var det også en fyr fra Arendal gospelkor der for å høre om jeg var aktuell til å være med i koret. De har egentlig opptaksprøver, slik at du må prøvesynge for de, men når han hadde hørt meg der, fikk jeg melding om at jeg var hjertelig velkommen til å begynne i koret rett etter nyttår. Jeg, lille Silje fra lille Lye var altså den de trengte! Dette er for meg helt utrolig! Utrolig spesielt, fantastisk og usannsynlig. Gud er god, som kommer med slike muligheter rett opp i fanget mitt!

Ellers skjer det lite. Jeg er for tiden veldig plaget med noen visdomstenner som presser på, men de skal jeg operere ut 15. desember og 5. januar, så jeg får bare holde ut til da. Det er nå jeg er takknemlig for at noen har funnet opp smertestillende. Utenom dette stortrives jeg som miljøarbeider. Det er til tider tungt og veldig utfordrende, men utrolig gøy. Jeg drar dessverre ikke på EXIT, men det gjør kanskje ikke dere heller? Julen feirer jeg hjemme, og 15. januar er det tid for turné til New Orleans. Dette var kort fortalt. Hvis dere kommer i Oslo Misjonskirke 7. desember kl.18.00 (?), så får dere nok vite mer!

Klem fra meg :)

3 kommentarer:

Kjøde sa...

Kjære Silje

For en ære å få dedikert en hel blogpost. Det gjør det bare enda mer spennende å følge med på livet ditt :)
Det høres ut som en annereledes uke dere har i vente, kult når man forventer at Gud skal gjøre noe, det gjør seg mye bedre enn å ikke forvente noe.
Forøvrig ikke overrasket over at du blir headhuntet til kor, du kan jo syng, for å si det sånn.

Jeg må desverre meddele at jeg ikke kan komme på konserten. Saken er den at jeg skal jobbe hele søndagen på Storsalen, men Agenda 3.16 promo. SORRY! Kanskje Katrine kan...?

Anonym sa...

hvis dere ikke kan komme på kvelden, kan dere komme på dagen på søndag kl.11 i drammen misjonskirke! :)

- mari

Anne Maren sa...

Det flotte med saanne blogposter er at det er en saa fin mulighet for oppdatering for oss andre mindrevitende ogsaa ;)
Takker for mulighet til snylting ;)hehe

Konge aa hoere du kom med i koret!! Ikke overrasket et sekund, du er skikkelig bra! Stolt av deg! ^^
Sko gjerne sett en konsert, men faar ta det en annen gang :)

Haaper aa se deg igjen snart en gang! Gleder meg til jula! :)
Mange gode klemmer! <3