onsdag, november 15

Jeg bare eeeeeeeelsker Gud!

Måtte bare si det...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kan du ikke fortelle mer om det? Hvorfor..hvordan vet du vet, osv..?

Silje og Dan sa...

hmmm... jo, for Gud he jort så møje for mæg, å sjøl om æg tvile om å om ijenn, så tejer (les: tilgir) Han mæg allti! Han bryr sæg om mæg uansett kæ æg jære, å Han æ så heilt utruuuligt glae i akkorat mæg. Han ga sonen sin for å gjenvinna kontakten mæ mæg, ufortjent frå mi sia, bare for dæ Han æ så glae i mæg!

æg elske Han for Han elskte mæg fusst!

trur dæ æ dæ besta æg klare å sei..

Anonym sa...

Eg og elske gud av heila mitt fulle hjerta.

Hvordan du vet du vet ?
Den hellige ånd, som blir født i deg når du begyner å tro.

Eg blei kristen for 1,5 år siden, og forandringå siden då har vært heilt enrom... men å ver kristen handle ikkje bare om å ha det kjekt, å få någe igjen, du må ver klar t å ofra og gi utrolig mye av deg skjøl.

Men allikavell, det e bare heilt fantatisk å få lov t å gi, tro det eller ei, ittekvert så lære du deg å svelga sure kameler ;) det smake rett og slett godt..tihi..

Anonym sa...

Kjempeoppmuntrende å høre! Jeg selv fikk en gylden anledning i går til å fortelle ei venninne (jeg enda ikke kjenner noe særlig godt) om troen min :-D Jeg fortalte at jeg trodde Guds hovedsyssel var å elske menneskene og å lengte etter kontakt med de. Og at Jesus drepte for meg... ehm jeg mener døde for meg :P (Tysken min er enda ikke helt stø). Jeg sang høyt i gatene her i glede både før og etter :D Takket være Gud!! Alt sammen!