torsdag, august 7

I'm Home!

Etter en del timers flyttesjau, er jeg nå inne på rommet mitt og de fleste tingene er satt på plass. Ennå gjenstår en del før det blir skikkelig hjemmekoselig, men det aller viktigste er nå i orden. I tillegg har jeg så smått begynt å arbeide nå, og jeg klarer nesten ikke vente til å se hva mer som venter meg fremover. Bare tanken om hvor mange nye mennesker jeg skal få bli kjent med, gjør at det kribler langt ned i stortåa. Dette kommer til å bli et utrolig spennende år, med utfordringer og nye erfaringer, men mest av alt, med mange fantastiske nye venner!

Sånn ellers så er jeg ganske trett nå. Jeg har vært våken siden 06.00 i dag morges, så det har vært en lang dag med mye flytting. Derfor tror jeg at jeg skal ta kvelden. God natt til alle dere som nå skal legge dere! Guds velsignelse!

-Silje-

2 kommentarer:

Anne Maren sa...

Neimen du! Eg fekk jo ikje treffa deg før du reiste!! :( :( leste posten om meg du skreiv i juni.. sorry eg ikje he fått lest an før; eg va vekke ser du.. åå eg savne deg og!! savne latter kickå våre!! å di spontane øvenattingane! å at eg allti måtte viare tidli neste mårning :p hehe du e så go silje!! fekk et plutseli behov for å sjå deg!! aaah eg savne deg!
fekk heilt tåre i auene når eg leste om meg sjøl.. Du e så goe! Fantastisk e du! Masse lykke te nå te høsten!! Uendeli gla i deg, min kjære venn!

PS! sjøl om eg e altfor mange tima vekke på andre siå av sjøen, så betyr d ikje at eg e vekke!! ok!?! e en liden tlf onna, å facebook finnes, blogspot oppdateres ;) allti her vett du! latter hørres jønå skype og! ;) <3

Anonym sa...

Hei Silje!
Du er superduper bra! Gleder meg vilt til å se deg igjen!
Utrolig glad i deg, min kjære venn!
Ha en velsignet natt :)
Klem Petter :)