torsdag, juli 20

münchen og berlin

beklager min daarlige oppdatering, igjen.. skal pröve aa oppdatere litt, men skal jeg väre helt ärlig, tror jeg dette blir min siste oppdatering för hjemreisen. naa er jeg akkurat kommet til münchen, og her er det faktisk varmere enn det har värt noen andre steder. jeg synes egentlig det er veldig komisk, for overalt er det mennesker med en stor svettesirkel paa ryggen. slikt trodde jeg ikke gikk an, men jeg tok visst feil.

berlin er fremdeles en kjempeby. jeg maa innrömme jeg ikke husker saa mye fra sist jeg var der, men denne gangen var det i alle fall en utrolig bra by. vi kom dit paa rett tidspunkt ogsaa, for den helga vi kom, var det loveparade. der samlest flere tusener av folk og bare danser. saa mange rare folk paa et sted har jeg aldri sett för. det var helt utrolig. ellers besökte vi ogsaa et par museer og litt forskjellig. noen veldig interessante, andre utrolig uinteressante. men slik er det naa alltids.

her om dagen var vi til og med og badet! jeg trodde nesten ikke det gikk an i berlin jeg, men det gjorde det tydeligvis. vi fant en "innsjö" (et lite vann..), og der tok det flatt av. for oss som badet, hvertfall. det var saa utrolig morsomt, vi hoppet og spratt og plasket, hva kan jeg si? akkurat tingen for meg. dessverre fikk jeg betale prisen for all badingen ogsaa. dagen etterpaa ble jeg nemlig syk, saa jeg gikk glipp av 4 timers shopping! 4 timer!!! =( det var trist det, men er man syk, saa er man syk. jeg prövde aa bli med, men maatte gi tapt for feber, hals og hodesmerter. soving paa hotellet var ikke saa altfor verst det heller da.

2 kommentarer:

Linda sa...

D hørres veldi kjekt ud =) Munchen e yndlingsplassen min i Tyskland, har våre der någen ganger me familien =) (Far min elske Tyskland, så d har blitt någen turer der). Kosa deg vidare =)

Anonym sa...

Så domt du blei sjuge då :( får håba du er friske igjen nå då og får værmæ på det aller sista før du komme heim :)
Savne deg her heima! Og glede oss te du komme heim :)

Gla i deg