tirsdag, oktober 18

Where Have All My Comments Gone?

There were times when I got up to 36 comments.
There were times when the comments ended up in a discussion.
There were times when I wondered; will it ever end?
Those were good times.

Now, if I'm lucky, I can get up to five.
Now, if I'm lucky, the comment says something about my blog.
Now, if I'm lucky, less than three of the comments are from me.
What's going on?

Are people bored of my blogs?
In that matter, I could just shut the page down.
Does nobody care?

5 kommentarer:

Anonym sa...

I don't know what nobody does, but I care..

Stå på med siden din silje, jeg er ofte innom her for nye lysglimt i tilværelsen :)

Har bare ikke alltid tid til å legge igjen kommentar. Tilgi meg på det!

Glad I deg! *klemmer*

Anonym sa...

Heyzann!
eg prøve å legga ijnen nogen kommentara av å te.. men e engetli litt sjelden på pc'en.. he ikje ti..e så masse lekse =( offoff!

men når eg då lese så e d utruli møje bra!! so keep up the good work!! =D

Kjempe gla i deg vennen!! =D=D=D=D glede meg te eg komme heim ijen å kan treffa deg meir!!! =D=D

Anonym sa...

Eg lese dette møje... å d æ kjempemøje bra! d æ bare d at æg æ veldigt dårlige md å kommentera...
Så nei, ikkje legg ner denne siå..fortsett å skriv du :) knib Ragnhild

Anonym sa...

hey..
eg vett dette ikje he så møje me dette å jer.. men eg huske ikje addresså te kirsten si space-sia :(
så bare lurte eg på om nogen så ser denne mailen kan sei meg addresså?? :s :) plizz! :)

takker :)
elles så kjempe gla i deg vennen!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Silje og Dan sa...

føle mæg meste verdifulle snart...