torsdag, oktober 6

Gullkorn?

- Jeg er så trett, redd meg fra min lidelse!

- Knivstikk?

- Nei, la meg få sove!


Did you know:
- At universet er uendelig, men utvider seg enda?

- At det er fysisk umulig å slikke seg på albuen? (bare prøv!)

- At jeg er overtrett, og dette bare var en unnskyldning for å slippe å øve på prøve? (helt sant, jeg er drittlei 'ass! =)

- At de aller færreste får noe ut av denne bloggen min?
(hvis det er noen i det hele tatt; let me know!)

ellers; have a nice day!

C U! =)

klemmer fra en som i følge fysikklæreren tiltrekker seg andre, men bare så lite at det ikke syns utenpå =)

5 kommentarer:

Silje og Dan sa...

btw, dæ jekk kje så gudd på prøven, men dæ jære kje noge...=)

Anonym sa...

Heyzann =)
klart eg får noge ud av bloggen din =)
he lrt møje eg =)
stå på! =)
gal jillt å sjå deg ijen!! =D
ikje lenge te eg komme ijen heldivis!
off me he møje prøva me og! he noge kvar dag fram te onsdag(neste vega!)! å i dag e d mandag! offoff.. fekk ijen nogen prøva og
=( jaja lærarane legge nå opp te d og! :p
mn må gå.. kvels.. !
må snax! koza deg!! SDKMGID!!!!!!!
*STOOR KOZ!!!*

Anonym sa...

Nå kan vi ikke si noe helt sikkert, men siste forskning tilsier at universet ikke er uendelig, men endelig. Argumentet er at selve rommet ble til i skapelsen, ikke bare stjerner og alt det der i rommet. Og siden det ikke kan utvide seg fortere enn lysets hastighet er rommet(universet) endelig. Håper å kunne svare bedre om noen år når jeg har begynt å forske på temaet selv.

Du har forresten ei kjempekjekk side! Beklager at jeg kommenterer så lite! Du nevnte et tysk innlgg?? Hvor?

Silje og Dan sa...

kult! du måååååå fortella meir når du vett noge meir om dæ! dæ verka intresant!!!!! =)

heh, jær kje noge at du kommentere så sjeldent, nå æ kje æg akkorat den så blogge oftast helle.. kun når inspirasjonen kjæme.. ;)

dæ tyska innlegge va nok hellar litt oppskrytt, men dæ æ nå jaffal en tyske setning viss æg ikkje huske feil.. æ kje heilt sikkar på kor lenge si dæ æ.. ska sei frå viss æg finne an.. =)

klem!

Silje og Dan sa...

hei igjen, Alette!
Beklager, men eg trur eg har feil-informert deg. Eg finn ikkje nokon tysk setning sjølv heller, berre ein del engelske. Dette skal eg sjølvsagt retta opp i. Så fort eg får tid (og inspirasjon), skal eg skriva inn minst ein tysk setning. Eg kan dessverre ikkje garantera at denne setningen er feilfri, men skal gjera mitt beste.. =)

Ha ein fin dag vidare, og
AUF WIEDERSEHEN!

Klem=)