lørdag, februar 21

Utfordret



Jeg fikk utfordring fra Mari, om å åpne mappen “mine bilder”, finne den 4. mappa, så det 4. bildet, og sette det inn på bloggen og fortelle litt om det. Som sagt, så gjort.
Det fjerde bildet i den fjerde mappa mi var et bilde fra Oldemors 100-årsdag sommeren 2007. Bildet er av min kjære bror, som nå befinner seg langt oppe i nord, i militæret. Det vil si, akkurat nå er han trolig kommet hjem på perm. Bilde nummer fem i samme albumet var imidlertid såpass morsomt at jeg måtte ta det med. Her har jeg akkurat kommet hjem fra en måneds tur til Tyskland, og har blitt bra solbrent/brun. Forandringene fra da til nå synes jeg er ganske store, men jeg er kanskje alene om det? Jeg måtte i hvert fall ta det med, sånn bare for gøy. Bra blond var jeg også, på håret altså. Enjoy!

2 kommentarer:

Kjøde sa...

Gode bilder det her :)

Solbakken sa...

Er han i Bardu - på sætermoen? :P