onsdag, februar 18

Ødelagte fingre

Ok, så er det ikke så galt som det høres ut til. Jeg har bare amputert langfingeren på høyrehånda, samt knust pekefingeren og ringfingeren på samme hånda...

Eller kanskje ikke. Det eneste jeg har gjort er å spille for mye gitar, noe som er veldig ironisk, siden jeg ikke spiller gitar. Men i går gjorde jeg nå i alle fall det. Tre timer med herjing og spontandikting. Det ble visstnok litt for mye for mine kjære fingre. Fingrene på venstrehånda verker litt når jeg skriver på pc, og tommelen på høyrehånda har fått sår etter gitarstrengene. Utenom dette ser det imidlertid ikke så galt ut.

For å gi en liten smakebit på mine tre timer med kreativitet i går, kan jeg vise noen linjer på den ene sangen:

My fingers are hurting a lot today
I don't think they have anymore to say
Exept from this little song I'm writing right now.

Oups, I think my finger broke!
It's got to be a stupid joke
You're kidding me, you're kidding me, right?

Yeah, oh, yeah, nanana, blablabla, duppiduppidup (osv.)


Ellers kan jeg jo nevne fiskesangen om en fisk som svømmer i sin egen bæsj og eieren som ikke gidder rense bollen, så fisken hopper i toalettet som en siste løsning. Eller kanskje sangen om at jeg ikke har noe bra å si, så jeg slutter

3 kommentarer:

Kjøde sa...

Dette må du gjøre mer av... spille gitar altså, ikke dikte sanger :)

Anonym sa...

hehe!
Dette kan du gjør igjen Silje.. bare vent noen dager du ;) Ble litt ør i hodet i går etter alle sangene. Evt kan du spille mens jeg sover ;)

Mari sa...

Jeg har utfordra deg! se på bloggen min for å sjekke det ut! ;) www.marisverden.wordpress.com