tirsdag, desember 9

Tom for ord.

Jada, her er en kort oppdatering:

- jeg har skrevet så mye på en oppgave at jeg ikke har flere ord igjen.
- jeg digger at det er kaldt ute, men ikke at det hverken er skikkelig snø eller skikkelig is, bare en mellomting.
- jeg undres en del på mange rare ting for tiden.
- jeg skjønner ikke hvordan jeg skal stå på de to neste eksamenene.
- jeg er trett.
- jeg digger besøk.
- jeg har lyst på mac.
- jeg gruer meg til mandag.
- jeg har lyst til å komme hjem, men jeg har ikke lyst til å dra herfra.
- jeg går glipp av alle juleavslutninger.
- jeg synes det er koselig at Trine sitter her hos meg nå.
- jeg gidder ikke mer.

3 kommentarer:

Trine Linn sa...

og jeg synes det er koselig å være på besøk hos deg, og veldig koselig at du syns det er koselig at jeg er på besøk :) gleder meg til etter nyttår :)

Kjøde sa...

Heisan, hvordan var turen til Østlandet?
Man blir helt ordblind av å skrive oppgave, da er det sunt å ta seg en liten bloggpause :)

Line sa...

Men hele Hånes er jo dekket av skikkelig is...

Du står nok på eksamenene, jeg heier på deg ;)