torsdag, april 24

Forsmak på sangeksamen

Det nærmer seg sommer, og dermed også eksamen. Jeg har nå planene klare, og kan med sikkerhet si at det blir både det ene og det andre på min sangeksamen. Slike det ligger an nå, gleder jeg meg så mye at jeg nesten ikke klarer sitte stille. For å si det enkelt, så blir det en eksamen du aldri kommer til å høre maken til igjen. Det blir et vidt spekter med sanger du trolig ikke har hørt før, men som du forhåpentligvis kommer til å digge like mye som jeg gjør.

Har du ønsker om å få med deg sangeksamenen min, så fortvil ikke - det er mulig. Da må du imidlertid være i Kristiansand 28. eller 29. mai. En av disse dagene avvikles nemlig min lille sangkonsert - and you better be there!

Eksamensprogrammet ser (mest sannsynligvis) slik ut:

Don't Let Me Lose My Wonder

Jesus Put a Yodel In My Soul

Baby Love (Mother's Finest, IKKE Supremes!)

Hvis du ikke har mulighet til å få med deg eksamenen min, gjør ikke det noe, jeg kommer ikke akkurat til å slutte å synge. Denne sangsammensetningen vil du derimot trolig ikke høre igjen(med mindre noen tar opp alt sammen).

Ellers har jeg bare en ting å si: Dette blir gøy!

Snakkes!

Og forresten, et kult bibelvers som har utfordret meg i det siste:

"Gå nå du! Jeg vil være med din munn og lære deg hva du skal tale." (2.mos. 4, 12)

1 kommentar:

Unknown sa...

Jesus Put a Yodel In My Soul!! Hurra!!!!!! Utrolig festlig låt :D