onsdag, mai 23

sleipe siljes snedige sjarmeringsskriverier (eller noe sånt?)

Jeg tenkte bare å komme med en liten filosofi på hvordan en jente får det hun vil. Denne filosofien har jeg personlig testet ut - med hell! Det må derimot advares mot at filosofien ikke må overdras, da den mister sin kraft.

Filosofien er: du kommer langt med et smil og et "vær så snill".

For meg har det hjulpet på mange rare vis. Jeg har fått alt fra kake, pølse, is og saft til klem, telefon(samtale) og kjøretur. Likevel må det sies at hvis man misbruker denne filosofien (noe jeg ikke klarte la være å gjøre), så er den ikke like effektiv lenger. Derfor har jeg selv valgt å sette denne filosofien på vent et par dager (eller kanskje bare et halvt døgn, alt etter som).

En kvinne skal bruke sin sjarm!

Hilsen en litt overtrett og humørfull Silje

(Test ut filosofien da vel, den fungerer faktisk, selv om den er i overkant sleip)

2 kommentarer:

Silje og Dan sa...

filosofien hjalp mæg i dag ijenn! æg greidde å få ei uforberedte høyring i religion, så jore at æg jekk opp en karakter i standpunkt!!!! =) alt pga et smil å et vær så snill=) elle kanskje litt meir skjult..

Anonym sa...

bøllefrø