onsdag, august 2

Bilder fra Tyskland

tenkte kanskje noen var nysgjerrige på bilder fra Tyskland? Derfor legger jeg i hvert fall inn noen få nå, og for de som er ekstra nysgjerrige, så har jeg i alt nesten 900 bilder, så dere er alle velkomne for å se en dag. Bare gi meg beskjed på forhånd!


Dette er hele gruppen min samlet. Disse personene lærte jeg virkelig å kjenne, på godt og vondt. Vi trivdes kjempegodt i lag, alle sammen, og jeg kommer for alltid til å huske dem. Jeg savner dem så mye!



...Hadde jeg bare husket hva dette slottet het. Fint var det i hvert fall, og den hagen! Dette var det første slottet vi var i. Det er enten i Köln eller Bonn, jeg skal gi nærmere opplysninger når jeg finner det ut...


Püppi, verdens søteste hund! Denne hunden har faktisk egen hjemmeside og greier. Jeg må si, hvis jeg ikke er enig i at det er verdens søteste hund, så er det uansett en av dem.


Kölnerdommen. Dette er bare en del av den, men bildet sier vel sitt. Vi gikk alle de 509 trappene til topps i denne, og utsikten var enorm! Denne turen kommer jeg nok til å huske, ikke bare på grunn av trappene, men på grunn av alle de utrolig skjelvende føttene jeg så da jeg kom ned! Noe så morsomt!


Stedet jeg og vertsfamilien min klatret på i Neustadt. Egentlig er dette et godt stykke utenfor Neustadt, men man finner ikke akkurat fjell midt i byen... Det var utrolig gøy å klatre her, ikke bare fordi jeg aldri hadde vært der før, men fordi det var ute, og fordi jeg aldri har klatret ute før! Her er det bare en ting å si: det må bare oppleves!

Dette er bare bilder fra litt av første delen av turen. Hvis det er interesse for det, legger jeg gjerne inn flere.

2 kommentarer:

Linda sa...

we want more! =)

Silje og Dan sa...

okay, ska heller prøva på dæ då=) godt å sjå at fremdeles nogen læse bloggen min=)