fredag, april 8

Skippertak

Jaja, så var det på tide med et lite skippertak her på siden min igjen.
De store spørsmålene nå som sist, er:
- Hvor mye skal jeg gjøre
- Hva skal jeg gjøre
- Hvordan skal jeg gjøre det
- Hvorfor skal jeg gjøre det

Denne gangen håper jeg egentlig på litt hjelp fra de svært få som gidder stikke nesa innom min lille side for å se om jeg kanskje har oppdatert noe siden sist. Er det noen som har noen forslag til hva jeg skal gjøre, hvordan jeg skal gjøre det, og hva jeg kan skrive om?
Jeg sliter litt med å finne på noe å skrive om nå for tiden, men håperat med litt hjelp fra dere trofaste og støttende at jeg kan finne noe mer å skrive om, selv om jeg ikke akkurat skriver noe særlig mye bra. Har noen av dere noen forslag? Alt tas imot med takk, men siden jeg ikke er en særlig aktiv bruker av internett, så tviler jeg på at det blir svært store endringer med en gang...

På forhånd takk!!!

Klemmer til dere alle, og tuuuuusen takk for at dere stiller opp på siden min for å kommentere de svært få gangene jeg gidder skrive noe.... =)

-Silje-

Ingen kommentarer: