fredag, februar 22

Blide kommuneansatte - en glede for hele folket!

Her om dagen skulle jeg ringe til en av de ansatte i kommunen i forbindelse med noen papirer jeg trengte. Da møtte jeg en hyggelig mann som mer enn gjerne svarte på alle mine spørsmål og som frivillig kom med tips. Dette var en særdeles hyggelig mann, som gjorde mitt møte med kommunen helt topp.Jeg ble møtt på en så fin måte at jeg gjerne kunne tenke meg å ringe igjen om jeg skulle trenge det. Det var da jeg innså hvorfor så mange ringer til min mor som sitter på et kontor hjemme i kommunen. Hun er jo et av de blideste menneskene jeg kan tenke meg, og hjelper mer enn gjerne de som ringer. Dermed får hun trolig et lass av telefoner fra mennesker som lurer på noe, uavhengig av om de hører til der i kommunen eller ikke. Er ikke dette fantastisk? Verden trenger slike blide, flotte og hjelpsomme mennesker!

Takk, mor, for at du er en av disse personene som gjør verden til et bedre sted, og takk til Herr Larsen for en hyggelig telefonsamtale!

Ingen kommentarer: