fredag, januar 13

Jentetanker

Livet mitt har bare vært så utrolig godt for tiden. Vel har det vært utfordringer og motstand og tider da man lurer på hvordan man skal klare å komme seg gjennom dagen, men likevel så har humøret alltid vært bra. Det er en rar ting det der, uansett hvor mye fælt som skjer, så hender det faktisk at humøret kan være på topp, når man tenkte at det burde vært på bunn. Jeg liker best når det går den veien. Slik har det faktisk vært for meg stort sett hele det siste halvåret. Derfor tenkte jeg at det fortjente et aldri så lite blogginnlegg.

I tillegg må jeg dele et sitat fra en av mine kamerater som jeg syntes var så utrolig morsomt:

"Det bor vel en liten jente i alle og enhver."

Er det sant, gutter, har dere en liten jente i dere? Jeg synes av og til at jeg skimter den...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Typisk Silje, tenker eg når eg les dette innlegget! Utelukkande på ein positiv måte såklart! Har vel knappast sett deg irritert. Dersom du faktisk meinar at du er i godt humør sjølv om ting går skeis er jo det ei nådegåve, men eg synes det er sunt å få ut litt frustrasjon også :-P
Du er herleg du, Silje! ;-)

Silje og Dan sa...

eg forstår ingenting! gi meg et navn eller et hint!!!

Anonym sa...

Fleire gode hint i ditt forrige innlegg ;-)
Men det å tenke som ei jente har nå vi to snakka om før, for nokre år sidan.
Syns for øvrig at det er litt feigt at vi karar ikkje skal få lov til å tenke avansert og innfløkt utan å bli stempla som jenter ;-)