tirsdag, februar 2

Regn frå lyktestolpar

Siden vi nå har hatt snø i omtrent to måneder, tror jeg veldig mange begynner å lengte etter sol og sommer, eller ihvertfall tegn til dette. Jeg for min del synes det er fantastisk med snøen, selv om det er kaldt. Likevel tenkte jeg å dele en link med dere - om regn. I forhold til snøen nå, fant jeg nemlig ut at regn må være et vårtegn. Denne videoen er en utrolig bra illustrasjon av hvordan barn kan sette voksne i saksa. Sangen tar utgangspunkt i et utrolig bra spørsmål fra barnemunn:

"Koffor regne det onna lyktastolpane, Pappa?"

http://www.youtube.com/watch?v=lZOI0RHKoKA&feature=related

Se, og nyt det!

3 kommentarer:

Line sa...

Kanskje regnet kjeme frå lyktestolpan, men snøen, den e øvealt...! Det e nok snø nå :)

Hanna sa...

Men dei har eg jo sett før, i Misjonskjerka i Stavanger :) Så festlikt.

Eg måtte bare finna an, for du fekk meg t å få dillå på an i helgå... :)

Anonym sa...

5 minutter med bibelen og underholdning

http://www.youtube.com/watch?v=U5uDpvzN1qg