onsdag, januar 24

Vinterferien?

I vinterferien skal eg til Bergen!!

Kva skal du?

8 kommentarer:

Anonym sa...

Æg ska heim! =D så ska æg opp i vågnå! Værmæ?? ;D gå i trekke, så slappa av, informera om Sygna (Lye aviste mæg! :O !) åsså treffa folk =) men Bergen du?!? ikje lyst å stikka oppom en tur te mæg då? ikje langt frå mæg dæ! bare en dag elle to eller mer? =) men for all del, visst dæ ikje passe..! Bare en liden tanke æg lofte =)
gid! klemz <3
PS! gratla mæ snøen! ;)

Linda sa...

Kult. Ka ska du i Bergen?

Eg har planer om at det ska snø, og så ska eg ha snøballkrig me venner :p

Anonym sa...

Kosa deg i Bergen vennen :)

Kæ eg ska i vinterferien? hm...fyste del ska eg slappa av og fra onsdagen av finne du meg i Oslo så vidar ;)

Nina

Anonym sa...

Norgesomreise :) Må bare nevne at jeg har vinterferie fra 7. februar til 16.....APRIL!!!! :D:D

Ekskursjon til CERN 12-14 feb, da... men det regner jeg mer som ferie enn skole :) Yeeeee!!!!

litt matgale ingeborg sa...

Hmm. Når er den norske vinterferien?
:0)

Anonym sa...

kult, æg va akkurat i bergen, kongeby =) kæ du sak der?

I vinterfæren ska æg bli 19 år :) åsså ska æg t USA å handla å gå på konsert :)!! Blir sikkert den beste vinterferien æg he hatt =)

Anonym sa...

heia =) æg ska te Hovden mæ karen sin fam. dæ blir så gudd!!!

Marius sa...

Jeg skal til USA! (Slå den)
Willow Creek, Chicago - There we go!
Gleder meg litt, men tror ikke det har gått helt opp for meg hva jeg egentlig skal...