torsdag, september 8

Hymn to Arnbjørg

For all you've done for us, you deserve something back... =)

Som kanskje ein del av "mine kjære lesarar" veit, så er/var Arnbjørg danseinstruktøren vår i Testify på Saron. Ei heilt utruleg genial og omsorgsfull jente som var heilt fantastisk!
We'll miss you!!!

Så, sidan me ikkje akkurat gjorde så mykje for deg sist danseøving, tenkte eg at me i alle fall måtte gjera noko no!
Derfor, Arnbjørg, er denne bloggen ein hyllest til deg!

For alt du har gjort;
all innsats,
all omsorg,
all støtte,
all tid,
all oppmuntring,
alle smil,
all lytting,
alle kloke ord
- tusen takk!

Takk for
all innsats,
all omsorg,
all støtte,
all tid,
all oppmuntring,
alle smil,
all lytting,
alle kloke ord
- tusen hjarteleg!

Utan deg hadde ingenting vorte det same.
Me har lært enormt av deg - iallefall eg!

You're amazing!
Youre courage to carry on is incredible!

We luv ya!

Kjempeglae i dæg vennen!
Kjæme te å savna dæg enormt! =(
Glede mæg te du kjæme tebage...ei gong... =)

But till then:
See ya!
Luv ya!
God bless ya!

Klemma frå Silje =)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen takk Silje:) D e kjekt å hørra! Rett før eg rødme nå.. Du e så goe=)Du må ha det bra og eg e sikker på at du får det kanon kjekt m ny dansegruppe leder. Hu e sinnsykt flink!!! Velg Jesus kver dag så vise han vei. Gla i deg klemz lille moi;)

Anonym sa...

Hey fant ikje ud en aen måde å skrive noge te deg.. :) så eg skrive d her, ejedna feil, men eg e ikje så teknisk av meg... ;p okay, men pointe va;

står te?? fremdeles jillt på skulen? =)
her e d konge! må komma opp en gong itte høstferien! =) elles så e d fint =) glede meg sjukt te å komma heim!!!!!!! savne dåkke maaaaaaaasssseeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!
eg har forresten fonne ud addresså te blggen min og, så eg har skreve litt... =) hehe trur d va blogg jaffal :s hmm...
jaja
koza deg massse!!!
utruli gla i deg!!! du e ei komge jenta/dama ;p !!!!!! SDKMGID!!!! klmz

Silje og Dan sa...

Ååh... Dåkke æ så sjønne begge to!
Arnbjørg: Tusen takk for kommentaren! Æ sjikkele domt at me ikkje får ha dæg lengar, men æg æ sikkar på at me får dæ jillt mæ Beate ao, dæ va kjempejillt på onsdag, så.. =) Ellars må du kosa dæg kjempemøje, så snakkes me! =)
Klemma frå Silje=)

Anne Maren: Dæ går kjempegrett mæ mæg, æ sjikkele i humøre for tiå, så æg he dæ konge! Skulen he allre våre så jille så nå, å æg håbe at dæ allre tæge slutt! særligt ikkje adle musikkfagå, å ikkje minst opptredenane! dæ æ dæ jillaste av alt! Lenge leve musikken! =)
Æg he kjempelyst å kåma oppøve te dæg, men æg må nok sjå kæ tiå mi telade.... Men me treffes jo uansett i færien så æ om ikkje så altfor lenge!!! =)
Tusen takk for breve forresten! Du ska nok få ijenn snart, dæ vil sei om en måne elle noge.. Tippe dæ æ ca då æg he ti... =)
Men dæ ska du veda, æg tenke ofta på dæg, å savne dæg kjempemøje! Glede mæg så te du kjæme nerijønå! Masse klemma frå mæg=) æg æ superduperekstremtmassefantastiskutrulekjempeglae i dæg! =)
Greie du læsa dæ elle?

Men du, kæ æ adresså te din blog?

Klemma frå Silje=)

Anonym sa...

Heyzann.. altså.. eg..ehm.. huske ikje addresså.. trur jedna www.fushilushi.blogspot.com men e ikje sikker.. uansitt så e d ikje noge der.. fekk ikje ti te å jer meir enn bare å oppretta siå.. :p hehe jaja nå he me fritime, ska skriva ferigt norsk innlevering;kommunikasjon.. :p d så examenen min handla litt om;p kan sei eg kan d jaffal.. :p hehe menne du må koza deg!

konge du he d gått ;D helsa adle!
STooooooR klemz frå meg =)
SUPERDUPERMASSEKJEMPEMASSEUTRULIMASSE GLA I DEG!!!
klare den? ;p hehe off dårli humor...

Anonym sa...

ny beskjed;
mi addressa e www.pondusfan.blogspot.com =)
så vett du d... lagte ny.. så ikje bry deg om den andra eg så.. :D okay.. men då snakkez me=) sdkmgid! klemz