onsdag, juli 13

Hold ut mitt barn


Hold ut mitt barn, for meg er du en dyrebar juvel.
Jeg teller alle tårene som renner fra din sjel.
Jeg elsker deg, min kjærlighet skal fylle deg med sang.
Det håpet jeg har kalt deg til, skal du få se en gang.

Hold ut, mitt barn, gi ikke opp, snart bryter lyset frem.
Mitt øye våker over deg til du er kommet hjem.
I hjertet mitt er mange rom, og et er bare ditt.
Der inne er du alltid trygg, du kjære barnet mitt.

Hold ut mitt barn, jeg er hos deg, når du alene står.
Jeg leder deg, jeg er ditt lys når du i mørket går.
Min nåde skal beskytte deg. Jeg omgir deg med fred.
I all din sorg og lidelse er jeg ditt skjulested.

4 kommentarer:

Marit sa...

Fytti så utruligt fint, og godt å veda at d faktisk æ sant! me æ jammen heldige! blei heilt rørt av å lesa d eg! håbe du får en god sommar Silje, der du får tid t å samla krefte og bruga ti mæ Gud, venne og familie! Gud velsigne

Anonym sa...

har du skrevet det selv?!?? Utrolig vakkert var det uansett!! Innholdsrikt og lettfattelig. Dessuten seirer sannheten over alt og blir stående til slutt!! Stå på, Silje!!

Håper du snart kommer på besøk!!

Silje og Dan sa...

tusen takk for kjempefine kommentar, Marit! du æ utrule goe å ha! ei kongejenta!
du må ha en kjempefine sommar du ao, å kosa dæg kjempamasse!

God bless U 2!=)

klem frå mæg=)

så, alette:
dessverre, har ikke skrevet denne sangen. Haldis Reigstad, derimot, har gjort det. sangen har en veldig spesiell bakgrunn som jeg tenkte jeg skulle fortelle en gang når jeg har litt bedre tid, er i en tidsklemme akkurat nå ser du.
håper jeg snart får besøkt dere, men foreløpig er Elisabeth hos meg, så jeg kan kanskje ikke stikke opp til dere akkurat nå=)
Gud velsigne deg og dine, så dere kan være til styrke og glede for andre, slik som du gang på gang har vært før!

gleder meg til å treffe deg igjen!
Klemmer fra meg=)

Anonym sa...

Heya!
konge blogg du he silje!!
he fått så masse ud av an! veldi bra,stå på!! =)

koza deg resten av di dagane så e ijen av (sommar)ferien ;p
KKKKKKKGID!!!!!!!
Gud velsigne deg!
snakkez!! =D