torsdag, desember 9

My Dear Friends!

Tenkte bare jeg skulle si til alle mine dyrebare venner hvor glad jeg er i dere alle sammen. som dere kanskje vet, så sier jeg ofte i det jeg går fra dere at jeg er "glad i deg". mange er kanskje så vante med dette at dere ikke tenker over det, men jeg er faktisk glad i dere. uansett om jeg er sinna, lei meg eller utrolig glad, så er jeg fortsatt glad i deg. om du gjør noe jeg ikke ville du skulle gjøre, så er jeg fortsatt glad i deg!

Jeg måtte plutselig tenke her en dag, på det at jeg faktisk ikke vet hvor lenge jeg har noen av dere, evnt. hvor lenge dere har meg. da sa jeg til min kjære venninne Annie, at jeg hadde så lyst til å bare samle alle sammen, og gi dere alle en liten gave, et eller annet, bare for å vise dere at jeg er glad i dere alle sammen! jeg bestemte meg vel egentlig for at neste gang jeg traff hver og en av dere, så skulle jeg gi dere en klem. men dessverre våget jeg ikke dette, siden jeg ikke kjenner alle like godt. dette betyr fremdeles ikke at jeg ikke er glad i dere!

Bare så du vet det, så har DU betydd en forskjell i mitt liv! hver gang jeg ser at DU smiler til meg, eller at DU sender meg et vennlig blikk, varmes mitt hjerte innenfra. for da vet jeg at du bryr deg om meg også!

Hvis du visste at du døde i morgen, ville ikke du også gjøre alt du kunne for å si til ALLE du kjenner at du er glad i dem?

4 kommentarer:

Ine sa...

Glae i dæg ao, Silje!

Anonym sa...

Du e så bra! Kjempe gla i deg!
Stor klem fra "tvillingen" din :)

Anonym sa...

Du burde ha skreve på nynorsk, men elles var det veldig godt det du hadde skrevet... Plutseleg kan kven som helst døy kva tid som helst utan at me kan veta det på førehand...

Ungdom i dag er som Jesus, de bor hjemme til dei er 30 og gjer dei noko etter dette ja då er det eit mirakel

Silje og Dan sa...

ja, du he heilt rett i dæ... æg æ enige i alt i hob....

va jedna nå æg sgo huskt kem æg haore dæ av tiligare, så hadde æg jedna visst kem du va? men trur æg fekk en peikepinne når du sa dæ mæ nynorsken...=)

Go jul, å kosa dæg masse=)

Glae i dæg=)